شکنجه های هولناک دو کودک خردسال در نشئگی پدر و مادر افیونی

شکنجه های هولناک دو کودک خردسال در نشئگی پدر و مادر افیونی

فرستنده خبر: پوریا زعیم Pouria Zaim

 زوج جوان و معتاد که پای بساط مواد، دو فرزند خردسالشان را شکنجه می دادند، در صحنه سرقت یک دوچرخه دستگیر شده و به جرایم متعدد خود اعتراف کردند.

دختر 2 ساله و پسر 7 ماهه این زن و شوهر کرمانی که در شکم مادر به مواد آلوده شده اند، به دلیل کهولت سن والدین پدری شان و عدم صلاحیت پدر و مادر با درد اعتیاد به بهزیستی سپرده شدند.

به گزارش خبرنگار رکنا، چندی قبل ماموران کلانتری 16 کرمان در حال گشت زنی به رفتارهای زن و مرد جوانی در خیابان مشکوک شدند. از آنجا که ظاهر این زوج نیز شک برانگیز بود، ماموران این زن و مرد را زیرنظر گرفتند و زمانی که آنها قصد داشتند دوچرخه ای را سرقت کنند، پیش از فرار دستگیرشان کردند.
«زهرا»ی 23 ساله که تنها عنوان مادر را یدک می کشید و با سوزاندن بدن کودکانش به کودک آزاری نیز محکوم بود، در خانواده ای معتاد و سابقه دار و آلوده به مواد به دنیا آمده و پای بساط مواد با سجاد 38 ساله آشنا شده بود. این زن به ماموران گفت: «تا دوم دبیرستان درس خوانده ام. راستش از وقتی خودم را شناختم همه زندگی ام مواد بود و در این سال ها از شیشه تا تریاک و هرویین مصرف کرده ام. پدرم چند سالی است که فوت کرده و مادرم هم دومین باری است که به اتهام حمل مواد در زندان است. سجاد را نیز از روزی که با پسر خاله ام برای مصرف به خانه مان آمد، شناختم و با اینکه 16 سال از من بزرگتر بود اما با وجود مخالفت خانواده اش ازدواج کردیم.»
این زن که از خماری مواد به سختی حرف می زد با نگاهی گذرا به همسر و فرزندانش ادامه داد: «بعد از ازدواج هم روال زندگی ام تغییری نکرد و فقط به جای خواهران و برادرم با سجاد از هر راهی دنبال جور کردن پول برای تهیه مواد بودیم. بیکار بودیم و پولی نداشتیم و سجاد فکر می کرد سرقت دوچرخه بی دردسر باشد اما دستگیر شدیم.»
«سجاد» 38 ساله که تا پایان حرف های همسرش سکوت کرده بود و وضعیت بهتری از زن جوان نداشت، با چشمانی که گهگاه خیس از اشک می شد، به ماموران گفت: «من فوق دیپلم دارم و در خانواده ای تحصیلکرده به دنیا آمده ام. با وجود مراقبت های خانواده ام، از دوران راهنمایی علاقه زیادی به کشیدن سیگار داشتم. این شرایط تا سال ها ادامه داشت تا اینکه با پسر خاله زهرا آشنا شدم و با او به خانه همسرم برای مصرف مواد رفتیم. بعد هم که با وجود مخالفت پدر و مادرم با زهرا ازدواج کردم و صاحب دو بچه معتاد شدیم. چندین بار با تلاش خانواده ام برای ترک اقدام کردم اما نتوانستم مواد را کنار بگذارم و تحت درمان با متادون هستم. ما برای تهیه مواد اثاث خانه و خودروی پدرم را فروختیم و این بار هم تصمیم داشتیم دوچرخه ای را بذردیم که دستگیر شدیم. حالا هم از کارهایم پشیمانم و از خانواده ام می خواهم کمکم کنند.»
پرونده این زوج معتاد در حالی با اتهامات سرقت و کودک آزاری روانه دادسرای کرمان شد که دو فرزند آنها که آثار سوختگی روی بدنشان به خوبی دیده می شود، به دلیل کهولت سن والدین پدری و بیماری آنها به بهزیستی سپرده شدند.رکنا:۸ شهریور ۱۳۹۵