اعتراف پدر به قتل دختر

دریافت از: لیلا سعادت

پدر فرزانه :

یکی از گلوله‌ها به قلب و دیگری به چشم دخترم اصابت کرد.

 برای اینکه کسی متوجه این قتل نشود

جنازه او را در گودالی پنج‌متری که از قبل حفر کرده بودم،

انداختم و رویش را پوشاندم

راز ناپدید شدن دختر 16ساله‌ای با اعتراف پدر او به ارتکاب قتل فاش شد. کارآگاهان پلیس آگاهی استان کرمان شش ماه قبل از طریق خانواده دختر نوجوان که فرزانه نام داشت در جریان ناپدید شدن او قرار گرفتند. 

به گزارش شرق، خانواده دختر اعلام کردند فرزانه بدون هیچ دلیلی از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است. 

کارآگاهان در آن زمان تحقیقات وسیعی را برای یافتن ردی از این دختر آغاز کردند و متوجه شدند وی به دلیل اختلافاتی که با خانواده‌اش داشت قبلا به مدت سه روز به خانه یکی از بستگان پناه برده اما پس از آن دوباره به منزل بازگشته بود.

 تجسس‌های گسترده پلیس نتوانست این معما را حل کند. این در حالی بود که کارآگاهان به پدر فرزانه ظنین بودند و گمان می‌کردند وی راز مفقودشدن دخترش را می‌داند.

 کارآگاهان سرانجام بعد از گذشت شش‌ماه از تشکیل پرونده سرنخ‌هایی به دست آوردند که از وقوع جنایت حکایت داشت به همین دلیل پدر فرزانه بازداشت شد. او که ابتدا خودش را بی‌گناه معرفی می‌کرد بعد از تناقض‌گویی چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید و به کشتن دخترش اقرار کرد.

 او گفت: «فرزانه در مسیر مدرسه با پسر 20ساله‌ای دوست شده بود و یک روز همراه او از خانه بیرون رفت. این موضوع من را به‌شدت ناراحت کرد طوری که می‌خواستم درس ادبی به فرزانه بدهم تا دیگر از این کارها نکند. 

او آبروی ما را به بازی گرفته بود و باید تنبیه می‌شد. فرزانه که می‌دانست اگر به خانه برگردد برخورد تندی با وی خواهم کرد سه روز به منزل نیامد و در خانه یکی از بستگان ماند.»متهم ادامه داد: «بعد از بازگشت دخترم به خانه ما چندباری با هم مشاجره کردیم تا اینکه بعد از گذشت یک هفته از آن ماجرا یک روز دخترم را با خودم به مزرعه بردم و در آنجا با سلاح شکاری دو گلوله شلیک کردم و او را کشتم. 

یکی از گلوله‌ها به قلب و دیگری به چشم دخترم اصابت کرد. بعد از آن برای اینکه کسی متوجه این قتل نشود جنازه او را در گودالی پنج‌متری که از قبل حفر کرده بودم، انداختم و رویش را پوشاندم.»

پدر فرزانه در ادامه اعترافاتش گفت به‌خاطر رفتارهای دخترش آبروی خود را بربادرفته می‌دید و به همین سبب نیز نقشه قتل را طراحی و اجرا کرد.

 کارآگاهان بعد از شنیدن حرف‌های این مرد به مزرعه او رفتند و با خاکبرداری از محل اعلام‌شده، جنازه را یافتند و به پزشکی‌قانونی منتقل کردند. بنا بر این گزارش در حال حاضر تحقیقات پیرامون این پرونده ادامه دارد. تابناک 02 مرداد ماه