سیصدو سی هزار دانش آموز نیازمند در کشور وجود دارد

kodakan

فرستنده خبر : سپیده نامور Sepideh Namvar

 مدیرکل کمیته امداد استان تهران که در مورد برگزاری «جشن عاطفه‌ها» سخن می‌گفت، با تاکید بر این‌که ۳۳۰ هزار دانش آموز نیازمند در کشور وجود دارد، اظهار امیدواری کرد که با این کمک ها هیچ کودک و نوجوانی در سطح کشور ترک تحصیل نکند.

 محسن ولیئی افزود: “امسال جشن عاطفه ها در دو مرحله اجرا می شود. مرحله اول ۲۵ شهریور که در سطح شهر اماکن و میادین خواهد بود و مرحله دوم ۱۰ مهر در مدارس خواهد بود که با همکاری وزارت آموزش و پرورش ، کمیته امداد و صدا و سیما برگزار می شود”.

وی گفت: “در مدارس دانش آموزان بی نیاز می توانند کمک های خود را به مدرسه بیاورند و مدیران مدارس برای توزیع اقلام و لوازم مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت اقدام کنند در صورتی که دانش آموز نیازمندی در مدرسه وجود نداشته باشد باید اقلام و لوازم جمع آوری شده تحویل کمیته امداد شود تا به مناطق نیازمند ارسال شود”.

ولیئی کمک های مردمی سال گذشته را یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: “امسال در طرح جشن عاطفه ها شماره حساب ۷۳۵۵ بانک ملت و سامانه تلفنی ۷۳۵۵ آماده دریافت کمک های مردمی برای جشن عاطفه هاست”.

وی از همکاری شهرداری تهران برای اجرای این طرح تشکر کرد و در پایان اظهار امیدواری کرد که با این کمک ها هیچ کودک و نوجوانی در سطح کشور ترک تحصیل نکند.

ولیئی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر این که این کمک ها دیر به دست دانش آموزان می رسد و باید این اقدام در اوایل شهریور صورت بگیرد، گفت: “این سوال شما درست است و در جلسه ستاد جشن عاطفه ها همین موضوع مطرح و قرار شد در سال آینده جشن را زودتر برگزار کنیم”.خبرگزاری هرانا ـ ۱۳۹۵/۰۶/۲۳