قطع آب یکی از مدارس بردخون

قطع آب یکی از مدارس بردخون

دریافت از: وحید ترابی  Wahid Torabi

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با انتقاد از قطع آب یکی از مدارس بردخون به‌علت بدهی گفت: دانش‌آموزان نباید از خدمات محروم شوند.

وی با بیان اینکه همه امکانات را برای اجرای باشکوه مراسم دهه فجر اختصاص می‌دهیم، افزود: انقلاب اسلامی و دهه فجر به یک گروه یا قشر خاصی اختصاص ندارد و همه مردم در برپایی آن نقش  داشته‌اند و امروز نیز لازم است همگان در جشن پیروزی انقلاب سهیم باشند.

محمودی از قطع آب یکی از مدارس انتقاد کرد و گفت: اگر مدرسه‌ای بدهی دارد نباید دانش آموزان از خدمات و آموزش بدون استرس محروم شوند.

امام جمعه موقت بردخون نیز گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران معجزه‌ای عظیم در تاریخ معاصر بود که باید آن را به نسل جوان معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام محمدجواد عاشوری افزود: شاکر خداوند بزرگ برای نعمت انقلاب باشیم و ضمن بررسی وضعیت قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور در مساجد و مجامع عمومی به یاد خاطرات بهمن ۵۷ وقایع انقلاب را برای فرزندان امروز بیان کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ظهیر محمودی صبح شنبه در نشست شورای اداری بردخون اظهار داشت: دهه فجر تجلی ظهور وعده الهی به مستضعفان و تفسیر آیات الهی است که باید تلاش کنیم با مشارکت و همراهی مردم، آن روزهای حماسه و خون را گرامی بداریم. ۲۵ دی ۱۳۹۵ –باشگاه خبرنگاران جوان