فروش نوزاد بیخ گوش مسئولان/ شناسایی مادران باردار شگرد جدید باندها

فرستنده خبر مهدی موسوی 1396/2/23

خبرگزاری فارس: فروش نوزاد بیخ گوش مسئولان/ شناسایی مادران باردار شگرد جدید باندها

براساس آخرین اطلاعات بار دیگر فروش نوزاد در شهر تهران رنگ و بوی جدید گرفته است و باندهای فروش کودک آزادانه فعالیت خود را گسترش داده‌اند.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، بر اساس آخرین گزارش‌های واصله از نهادهای مسئول، باندهای فروش نوزاد در پایتخت فعالیت گسترده‌ای پیدا کرده‌اند.

این افراد با شناسایی خانم‌های باردار به شیوه‌های مختلفی قصد فروش فرزند خود را دارند ارتباط برقرار می‌کنند و در زمان مقرر، مادر باردار را با یک نام جعلی در بیمارستان بستری می‌کنند.

این افراد پس از به دنیا آمدن نوزاد، در ازای دریافت مبالغی که گاه بسیار هم ناچیز است اقدام به فروش نوزاد به خانواده‌های خواهان کودک و یا سایر افراد می‌کنند.

یکی از این باندها که به تازگی مورد شناسایی قرار گرفته حدود 15 سال سابقه چنین فعالیتی دارد و حوزه تخلفات خود را به سایر استان‌های کشور نیز گسترش داده است.

این در حالی است که حدود دو سال پیش هم فاطمه دانشور در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارسدر خبری با عنوان خرید و فروش 100 هزار تومانی نوزاد در تهران با اشاره به خرید و فروش نوزادان در جنوب تهران، اظهار داشت: متاسفانه گزارشات نشان می‌دهد خانم‌های کارتن خواب و زنان روسپی به هنگام زایمان در برخی از بیمارستان‌های جنوب و مرکز شهر مراجعه و پس از به دنیا آمدن نوزاد با دریافت 100 تا 200 هزار تومان بچه خود را می‌فروشند.