کشف جسد بنیتا+ جزییات

دیانا بیگلریفرد  ۴ مرداد ۱۳۹۶ 

پلیس پایتخت از کشف جسد بنیتای هشت ماهه که توسط سارقان خودرو ربوده شده بود، در توابع پاکدشت خبر داد و جزییات این پرونده را تشریح کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به ایسنا اعلام کرد:  بدنبال سرقت خودرو فردی در روز پنج شنبه در منطقه مشیریه تهران که پس از خروج از پارکینگ منزلش بمنظور بستن در پارکینگ خودرو را بصورت روشن رها کرده و منجر به سرقت خودرو و نوزاد هشت ماهه‌اش شد. بلافاصله یک تیم از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیری سارق یا سارقین و یافتن کودک ربوده شده را در دستور کار خود قرار دادند.

بر اساس اعلام این مرکز، علیرغم نبود هیچ گونه سرنخ و اثری از مجرم یا مجرمین، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند دو نفر را شناسایی کنند که نفر اول در محل سکونت خود واقع در شهرستان پاکدشت دستگیر و در اظهارات خود به سرقت خودرو و ربایش کودک توسط یکی از دوستانش اعتراف و اعلام کرد در همان ساعات اولیه پس از سرقت وی به همراه همدستش خودرو و کودک را به شهرستان پاکدشت منتقل کرده و سپس از همدیگر جدا شدند.

بلافاصله مامورین به محل اختفای سارق اصلی مراجعه و وی را دستگیر کردند. این فرد که دارای سوابق متعدد کیفری است و به تازگی از زندان آزاد شده است در اعترافات اولیه اعلام کرد که ساعاتی پس از سرقت و انتقال خودرو به خارج از تهران، خودرو و نوزاد هشت ماهه را در یکی از خیابان‌های شهرستان پاکدشت رها کرده و در حال حاضر هیچ گونه اطلاعی از سرنوشت کودک ربوده شده ندارد.

سرانجام کارآگاهان به نشانی اعلامی مراجعه و متاسفانه با پیکر بی‌جان کودک ربوده شده مواجه گردیدند.

پلیس در پایان باتوجه به تلاش‌های صورت گرفته برای کشف این جنایت و ضمن ابراز همدردی با خانواده این کودک، از والدین خواست در نگهداری از فرزندان خود دقت بیشتری داشته باشند تا دیگر شاهد وقوع اینگونه فجایع نباشیم.