دادستان کرمانشاه: کتک خوردن بی رحمانه دختر بچه کرمانشاهی از مادرش

  تاریخ : ۱۳۹۶/۰۵/۲۸

خبرگزاری هرانا – محمد حسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از مصدومیت دختر بچه ۱۰ ساله کرمانشاهی به علت ضرب و جرح عمدی خبر داد و گفت “دستورات قضایی نسبت به جلب و دستگیری مادر کودک به اتهام کودک‌آزاری و ایراد ضرب و جرح عمدی صادر شده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است”.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین صادقی از مصدومیت دختربچه کرمانشاهی به علت ضرب و جرح عمدی خبر داد و گفت: “این کودک هم‌اکنون در بیمارستان بستری است”.

وی تصریح کرد: “حسب گزارش کلانتری ۱۳ فردوسی کرمانشاه در خصوص یک فقره مصدومیت و بستری شدن دختر بچه‌ای ده ساله با هویت مشخص در بخش اورژانس یکی از بیمارستان های کرمانشاه موضوع در دستور کار قرار گرفت”.

وی افزود: “بر اساس این گزارش صدمات وارد شده به این کودک شامل آثار جراحت در هر دو زانوی کودک، لگن سمت راست، انگشتان دست راست، گوش سمت راست و پاشنه پای راست بوده است”.

این مقام قضایی با بیان اینکه گزارش اعلامی حاکی است که کودک مصدوم وضعیت نامطلوبی داشته و قادر به تکلم نبوده است، تصریح کرد: “با وصول این گزارش مراتب شخصاً رصد و پرونده در سریع‌ترین زمان ممکن تحت نظر قرار گرفت”.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار داشت: “در این خصوص دستورات جامع جهت انجام اقدامات تحقیقی صادر شده است که نتیجه تحقیقات انجام شده تا این مرحله حکایت از توجه اتهام به مادر این کودک دارد.

صادقی گفت: “دستورات قضایی نسبت به جلب و دستگیری مادر کودک به اتهام کودک‌آزاری و ایراد ضرب و جرح عمدی صادر شده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است”.