فرزند بهنام ابراهیم‌زاده مجددا بستری شد

فرستنده خبر: رضا زارعی

نیما ابراهیم زاده

 نیما ابراهیم‌زاده فرزند فعال کارگری، بهنام ابراهیم‌زاده، امروز شنبه هفتم اردبیبهشت ماه بار دیگر جهت شیمی‌ درمانی و پرتو درمانی در بیمارستان فوق تخصصی کودکان محک تهران بستری شد.

به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، نیما ابراهیم‌زاده فرزند کارگر معترض بهنام ابراهیم‌زاده که بیش سه ماه است به سرطان خون مبتلا شده است، در حالی‌ که وضعیت جسمی‌ نامساعدی داشت و از خوردن و آشامیدن امتناع می‌‌کرد، مجددا جهت‌ای تی‌، شیمی‌ درمانی، پرتو درمانی و آزمایشات خون در بیمارستان مورد بستری قرار گرفت.

پیش‌تر نیز در تاریخ ۳۱ فروردین‌ماه و در پی‌ تمدید نشدن مرخصی بهنام ابراهیم‌زاده، فرزند وی در اثر وخامت وضعیت جسمی‌، استرس و افت شدید پلاکت‌های خون در بیمارستان بستری شده بود.

این فعال کارگری بر اساس درخواست مقامات زندان اوین می‌‌بایست متعاقب پایان مرخصی، خود را در روز شنبه ۳۱ فروردین به زندان اوین تحویل دهد اما پس مراجعه به دادستانی و ارائه مدارک پزشکی‌ فرزندش امکان پیدا کرده تا چند روز دیگر برای انجام برخی‌ اقدامات درمانی، در کنار فرزندش بماند. کمیته گزارشگران حقوق بر 07 اردیبهشت 92

بهنام ابراهیم‌زاده در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ در تهران مورد بازداشت نیروهای امنیتی قرار گرفت و از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ۲۰ سال حبس محکوم شد که حکم صادره در دادگاه تجدید نظر به تحمل ۵ سال حبس تعزیری کاهش یافت.