مرگ کودک 7 ساله در واژگونی پراید

۵ تیر ۱۳۹۸

رئیس پلیس راه استان همدان از واژگونی یک خودرو سواری پراید و مرگ کودک ۷ ساله در پی این واژگونی خبر داد. سرهنگ رضا عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۳:۵۰ روز گذشته گزارشی مبنی بر واژگونی یک خودرو سواری پراید در محور همدان- سنندج به عوامل پلیس راه داده شد.وی ادامه داد: پس از اعلام گزارش با حضور عوامل پلیس راه در صحنه تصادف و با بررسی‌های متعدد، مشخص شدکه خودرو سواری پراید به علت عدم توانایی راننده در کنترل و عدم توجه به جلو

واژگون شده و دو کودک شش و هفت ساله که در قسمت عقب خودرو نشسته بودند، به علت نبستن کمربند ایمنی هر دو مجروح شده و توسط عوامل اورژانس در اسرع وقت به بیمارستان منتقل شدند.

عزیزی اضافه کرد: راننده و همسرش هیچ آسیبی ندیده بودند اما متأسفانه پسر بچه ۷ ساله آنها پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده و آسیب جدی جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از رانندگان در حین رانندگی به نکات ایمنی توجهی نداشته و تصور می‌کنند حوادث فقط برای دیگران است، یادآور شد: علت این تصادف را می‌توان عدم توجه راننده به جلو، عدم توانایی راننده در کنترل خودرو و نبستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان عقب اعلام کرد که در نهایت تمام این بی توجهی‌ها منجر به مرگ یک کودک ۷ ساله شد.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان بیان کرد: با وجود تمام توصیه ها و هشدارهای پلیس راه، متأسفانه همچنان شاهد از دست دادن بسیاری از سرنشینان و رانندگان در تصادفات هستیم به طوریکه رانندگان با عدم رعایت نکات ایمنی حوادث تلخی را برای خانواده‌های خود رقم می‌زنند.