رهایی گروگان 11 ساله از چنگ آدم‌‌ربایان

دریافت از: علیرضا طاهرخانی سیادهی

دو جوان که سر و صورت خود را پوشانده بودند

در مسیر مدرسه، دختر بچه 11 ساله را ربوده

و با یک خودروی پراید سفید رنگ از محل گریخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت نیک‌مرام عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش آدم‌ربایی دختر بچه‌ای 11 ساله در مسیر مدرسه به فوریت‌های پلیسی 110 با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع تحقیقات گسترده پلیسی در این رابطه آغاز شد.

وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیسی حاکی از آن بود که دو جوان که سر و صورت خود را پوشانده بودند در مسیر مدرسه، دختر بچه 11 ساله را ربوده و با یک خودروی پراید سفید رنگ از محل گریخته‌اند.

نیک‌مرام ادامه داد: تحقیقات بعدی پلیس نیز نشان داد که انگیزه آدم‌ربایان، اخاذی بوده و مبلغ 80 میلیون تومان از خانواده گروگان خود داشته‌اند.

وی گفت: تیم‌های آگاهی کلانتری 21 مشهد با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی و ردزنی‌های گسترده، در این عملیات ضربتی توانستند محل نگهداری کودک در محدوده روستای ده‌غیبی مشهد را شناسایی کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد افزود: مأموران پلیس بلافاصله به محل اعزام شده و دختر بچه 11 ساله که داخل خانه‌ای متروکه بود را از چنگ آدم‌ربایان نجات دادند و دختر بچه 11 ساله صحیح و سالم به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

وی در خاتمه گفت: با توجه به فرار عاملان این اقدام مجرمانه قبل از رسیدن پلیس، تحقیقات گسترده مأموران انتظامی برای دستگیری این افراد ادامه دارد. خبرگزاری فارس 10 بهمن ماه