راز جسد سوخته دختر در سینه پدر

53 روز پس از قتل دختری در نیشابور و در حالی که پلیس در جست‌وجوی چگونگی وقوع این جنایت بود پدر دختر جوان راز قتل دخترش را فاش کرد…

اواسط اسفندماه سال گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 نیشابور تماس گرفت و از کشف یک جسد در اراضی کشاورزی بخش زیرخان این شهر خبر داد.

با اعلام این خبر ماموران پلیس و عوامل قضایی در محل حاضر شده و با جسد سوخته شده زنی روبه رو شدند که پس از آن با دستور مقام قضایی جسد برای انجام تحقیقات بیشتر و نیز تشخیص هویت به پزشکی قانونی منتقل شد. با انتقال جسد این زن به پزشکی قانونی و انجام آزمایشات مختلف، آثار جراحت به وسیله چاقو در بدنش رویت و مشخص شد که جانباخته حدود 20 سال سن دارد، وجود آثار چاقو در بدن مقتول شائبه به قتل رسیدن وی را بیش از پیش تشدید کرد و سبب شد تا ماموران پلیس آگاهی با حضور دوباره در محل کشف جسد تحقیقات خود را با گستردگی بیشتری دنبال کنند و همزمان با آن عوامل تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی نیز تحقیقات خود برای کشف هویت مقتول را آغاز کردند.

سرانجام پس از گذشت حدود یک ماه از کشف جسد، هویت این دختر جوان آشکار شد و ماموران تحقیقات از خانواده وی را آغاز کردند که در این بین کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به رفتار و وجود تناقض در گفتار پدر این دختر مشکوک شده و وی را بازداشت کردند، پس از بازداشت متهم و انتقال وی به مقر پلیس آگاهی، وی ابتدا هرگونه ارتکاب قتل یا دست داشتن در آن را تکذیب کرد و مدعی شد که از سرنوشت دخترش بی‌خبر بوده اما پس از مواجهه با ادله پلیسی و شواهد موجود در بازجویی‌های فنی و پلیس به قتل دخترش معترف شد.

پدر این دختر در اعترافات خود راز جنایت هولناک خود را فاش کرد و معترف شد که از چندی پیش به دلیل مشکلات خانوادگی با دخترش اختلاف زیادی داشته و همین موضوع سبب بروز درگیری و مشاجره فراوان میان آنها شده بود تا اینکه در هفته دوم اسفند ماه به بهانه‌یی دخترش را به مزرعه‌یی در اطراف روستای زیرخان کشانده و پس از وارد کردن چندین ضربه چاقو به قسمت‌های مختلف بدن دخترش با ریختن بنزین به روی بدنش وی را به آتش کشیده و محل را ترک کرده است.

سرهنگ حسینی، رییس پلیس نیشابور که محل کشف جسد در حوزه استحفاظی وی قرار دارد با بیان اینکه در این مرحله از تحقیقات و با توجه به شرایط منطقه امکان طرح نام مقتول و متهم به قتل وجود ندارد، گفت: متهم که مردی میانسال است هیچگاه گمان نمی‌کرد که امکان شناسایی و دستگیری‌اش وجود داشته باشد اما پس از دستگیری در حالی که سعی در انکار موضوع داشت سرانجام به جرم خود اعتراف کرد.

رییس پلیس نیشابور گفت که متهم پس از اعتراف به ارتکاب جنایت و تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل شده است نیاز روز به نقل از اعتماد 09 اردیبهشت