مردی چهار عضو خانواده اش را در کوی صادقیه اهواز کشت

 “پسر خانواده به دلیل ازدواج بدون رضایت خانواده، اقدام به قتل پدر و دو فرزند خود کرد. پسر خانواده به خاطر این ازدواج با والدین خود دچار اختلاف شدید و به نوعی از خانواده طرد شده بود، اما در دو سه روز گذشته پسر خانواده به خانه پدری خود می‌رود و مورد سرزنش خانواده قرار می‌گیرد”

 در یک خویش کُشی تکان دهنده فردی روز چهارشنبه چهار عضو خانواده خود از جمله دو فرزند پنج ماهه و پنج ساله خود را کشت و چهار تن از دیگر اعضای خانواده اش را به شدت زحمی کرد.

ایرنای خوزستان، اقدام این مرد را “جون آمیز” توصیف کرده و از قول “یک منبع مطلع” خبر داده است که “این فرد در منطقه صادقیه اهواز با استفاده از سلاح سرد و با انگیزه اختلاف خانوادگی، پدر، خواهر و دو فرزند پنج ماهه و پنج ساله خود را به قتل رسانده است.”

به گفته این مقام مطلع این مرد همچنین “مادر، همسر ” و یکی دیگر از خواهران خود و همسرش را نیز زخمی کرد که “حال دو تن از این افراد نیز وخیم گزارش شده است.”

دو نفر از اعضای زخمی شدگان در بیمارستان علی ابن ابی طالب اهواز و دو تن دیگر در بیمارستان امام اهواز بستری شده اند و مرد متهم به قتل نیز از سوی ماموران انتظامی بازداشت شده است.

ایسنای اهواز نیز ضمن تائید وقوع این خویش کُشی و قتل دو فرزند پنج ماهه و پنج ساله از سوی پدرشان در کوی صادیقه اهواز، خبر داده است که دو قربانی دیگر را “همسر و پدر همسر”، قاتل معرفی کرده است.

به نوشته این خبرگزاری “نیروی انتظامی با حضور در محل، ضارب را دستگیر کرده و بررسی دلیل این اقدام جنون آمیز در دست بررسی است.”

همزمان رحمان موسوی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان، درباره جزئیات این کشتارخانوادگی، تعداد قربانیان را 3 تن اعلام کرد و به فارس گفت: “جوانی در اهواز پدر و دو فرزندش را به طرز فجیعی کشت.”

به گفته رحمان موسوی “پسر خانواده به دلیل ازدواج بدون رضایت خانواده، اقدام به قتل پدر و دو فرزند خود کرد. پسر خانواده به خاطر این ازدواج با والدین خود دچار اختلاف شدید و به نوعی از خانواده طرد شده بود، اما در دو سه روز گذشته پسر خانواده به خانه پدری خود می‌رود و مورد سرزنش خانواده قرار می‌گیرد”، که ” در ‌‌نهایت صبح امروز پسر این خانواده از لحاظ روحی و روانی دچار اختلال می‌شود و با چاقو به خانواده خود حمله می‌کند. در این اقدام پدر و دو فرزند خود را به قتل می‌رساند و خواهر، داماد خانواده، مادر و همسر خود را زخمی می‌کند.”

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان همچنین گفت: “در این حادثه خانواده با دل‌رحمی با پسرشان برخورد می‌کنند و نمی‌خواستند آسیبی به او برسانند اما قاتل از لحاظ روانی مشکل پیدا می‌کند و سیستم عصبی او به هم می‌ریزد و با بی‌رحمی سه تن از اعضای خانواده خود را به قتل می‌رساند.”استان وایر 08 مرداد