فراخوانی برای نجات جان آقای حسین کاظمینی بروجردی

فرصتی برای موئثر بودن

ماده ۵ اعلامیه جهانی حقوق بشر:
هیچ کس نمی بایست مورد شکنجه یا بیرحمی و آزار، یا تحت مجازات غیرانسانی و یا رفتاری قرارگیرد که منجر به تنزل مقام انسانی وی گردد.
ماده ۱۸ اعلامیه جهانی حقوق بشر:
هر انسانی محق به داشتن آزادی اندیشه، وجدان و دین است؛ این حق شامل آزادی دگراندیشی، تغییر مذهب [دین]، و آزادی علنی و آشکار کردن آئین و ابراز عقیده، چه به صورت تنها، چه به صورت جمعی یا به اتفاق دیگران، در قالب آموزش، اجرای مناسک، عبادت و دیده بانی آن در محیط عمومی و یا خصوصی است.

 فراخوان برای نجات جان دگراندیش حسین کاظمینی بروجردی

 دولت جمهوری اسلامی ایران که نه تنها هیچ نظر مخالفی را بر نمی تابد  بلکه با اعمال خشونت و ایجاد رعب و وحشت در جامعه، همواره تمام تلاش خود را در جهت خاموش کردن ندای مخالف بکار بسته است و در ادامه این روش  پس از آنکه طی نه سال زندانی کردن آقای کاظمینی بروجردی موفق نشد ایشان را وادار به عقب نشینی از مواضع خود و اعترافات  اجباری نماید، اینبار به طور غیابی حکم اعدام  این روحانی آزادی خواه را صادر نموده،  وی را به منظوراجرای حکم به مکانی نامعلوم منتقل کرده است .

هموطنان، مدافعین حقوق بشر، محافظین صلح، مبشرین عدالت و وجدانهای بیدار شما می توانید با مراجعه به آدرس های زیر و امضای این  فراخوان، نقشی در نجات یک انسان بیگناه داشته باشید، لطفا تا فرصت باقی است اقدام نمائید.

  1. https://www.change.org/p/united-nations-secretary-general-president-of-the-european-commission-president-of-united-states-release-mr-kazemeini-boroujerdi
  2. https://www.facebook.com/Campaignboroujerdi

اعضای کمیته دفاع از حقوق پیروان ادیان کانون دفاع از حقوق بشر در ایران ، ضمن محکوم نمودن هرگونه تبعیض عقیدتی ، خواهان برابری حقوق ایرانیان و کلیه جوامع بشری فارغ از عقاید و مذاهب آنان و همچنین اقدامی فوری برای نجات جان آقای حسین کاظمینی بروجردی می‌باشند.

525

کانون دفاع از حقوق بشر در ایران

کمیته دفاع از حقوق پیروان ادیان