محاکمه دختر 19 ساله در مشهد

فرستنده: محمد رضا برزگر ( Mohammadreza Barzegar)

کیفرخواست پرونده دختر ۱۹ ساله ای که با کشف حجاب و انجام حرکات نمایشی با خودرو «ام وی ام» حدود ۴۵دقیقه یک منطقه از شهر مشهد را به هم ریخته بود، به اتهام اخلال در نظم عمومی و چهار عنوان اتهامی دیگر صادر شد.

خراسان گزارش داده که دقایق اولیه بامداد یازدهم مهر اهالی ساکن در بولوار «هاشمیه» مشهد با صدای کشیده شدن لاستیک خودرو روی آسفالت خیابان از خواب پریدند. دختر جوان ام وی ام سواری با کشیدن ترمز دستی خودرو در حال حرکت و انجام حرکات نمایشی، آسایش شهروندان را سلب کرده بود که ماموران سپاه ناحیه «حمزه» وارد عمل شدند و دختر جوان را در حالی که کشف حجاب کرده بود، دستگیر کردند.

در این گزارش گفته شده که در بازرسی از خودروی این دختر، مقادیری موادمخدر صنعتی و آلات و ادوات استعمال آن کشف شد و پرونده متهم در شعبه ۹۰۴ مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد مورد رسیدگی قرار گرفت.

بنابراین گزارش، پیش از این نیز دستگاه قضایی این دختر ۱۹ساله را به اتهام «رابطه نامشروع» مجازات کرده است.

در این گزارش که اورمیا نیوز آن را بازنشر داده، آمده که وی در شب حادثه مشروبات الکلی مصرف کرده است. این دختر جوان با صدور قرار از سوی قاضی «حیدری» روانه زندان شد تا پلیس تحقیقات بیش‌تری درباره کارهای وی انجام دهد.

این گزارش می افزاید پس از تکمیل تحقیقات قضایی، کیفرخواست پرونده وی به اتهام «اخلال در نظم عمومی»، «کشف حجاب»، «مصرف و نگه‌داری موادمخدر و آلات و ادوات استعمال آن» و نیز مصرف «مشروبات الکلی» از سوی نماینده دادستان صادر شد و دختر جوان به زودی در دادگاه پای میز محاکمه می نشیند. ایران وایر 29 مهرماه