آزار جنسی دختر ۶ ساله توسط راننده آژانس

دریافت خبر از: محمد رضا عبدالهی

 راننده آژانسی که  در ازای دریافت ۵۰ هزار تومان

وظیفه انتقال سه دختربچه را به مدرسه به عنوان سرویس بر عهده داشت،

کودک 6 ساله ای را بارها مورد آزار جنسی قرار داده است

 راننده آژانسی، کودک شش ساله‌ای را بارها مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

سال گذشته، راننده آژانسی که در ازای دریافت ۵۰ هزار تومان وظیفه انتقال سه دختربچه را به مدرسه به عنوان سرویس بر عهده داشت، پس از مدتی اقدام به آزار و اذیت یکی از این کودکان نمود.

به گزارش ایسنا، وی که راننده‌ی یک سواری پرایدی است و در یک چشمش معلولیت دارد، کودک مذکور را به خرابه‌های نزدیک مدرسه برده و آزار می‌داده است.

مادر این کودک می‌گوید که هیچ امیدی ندارد که دخترک شش ساله‌اش، بار دیگر بهبودی خود را بازیابد. وی می‌افزادید که “دخترکش را چند سالی است که از پوشک گرفته اما استرس ناشی از حادثه سبب عدم کنترل ادرار و مدفوع او، شده است.”

بر اساس این گزارش مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با بیان اینکه این مرد به مدت چند هفته دختر مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌داد مدعی شد که متهم به بهانه‌ی قطاربازی دختر شش ساله‌اش را به خرابه برده و او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است به گونه‌ای که فرشته تا هفته‌ها قادر به دستشویی رفتن نبوده است.

مادر این فرشته کوچولو در حالی که به شدت می‌گریست گفت که: “راننده جانی با چاقویی زردرنگ که بنا به گفته هر سه کودک در زیر صندلی راننده قرار دارد، کودکان را تهدید کرده اما در نبود دو کودک دیگر تنها فرشته را مورد آزار و اذیت قرار داده است.”

مادر این کودک قربانی می‌گوید این جانی دخترم را تهدید می‌کرد که سر مادر و پدرت را با چاقو می‌برم و این گونه او را به سکوت وا می‌داشت.

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با اشاره به رفتارهای پرخاشگرانه فرشته گفت:‌ “در حال حاضر دخترم تحت درمان روانپزشکان و روان درمانی است، زیرا پس از آن جریانات بود که تپش قلب گرفت و با تجویز پزشک معتمد پزشکی قانونی مجبور به استفاده از داروهای آرام‌بخش شد.”

وی با بیان اینکه زیبایی فرشته بلای جانش شد از رفتارهای تهاجمی و خشم دخترش که ناشی از آزار در این مدت بود سخن گفت و افزود که فرشته حتی از پدر و برادرش نیز می‌ترسد. هرانا 01 خرداد