پدر، دختر ١٣ ساله‌اش را به قتل رساند

خبر از: رضا زارعی

بفرین خود را از اتومبیل پرت می‌کند،

پدرش اتومبیل را متوقف کرده و با مشت و لگد به جان دخترش افتاده

و این اقدام سبب کشته شدن دخترش می‌شود

یک دختر سیزده ساله در شهرستان بوکان و در نزدیکی روستای “کوسه” به شیوه‌ای بی‌رحمانه توسط پدرش کشته شد.

به گزاش آژانس خبررسانی کُردپا، روز جمعه سوم خردادماه، دختری نوجوان به نام “بفرین معروفی” در جاده‌ی” بوکان ـ کوسه” توسط پدرش کشته می‌شود. ‌ یک منبع مطلع به خبرنگار کُردپا گفت: درپی مشاجره و درگیری بفرین با پدرش در داخل خودرو، او از سوی پدرش مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و این امر سبب شد که بفرین خود را از اتومبیل به بیرون پرت کرده و زخمی گردد.

گفته می‌شود پس از اینکه بفرین خود را از اتومبیل پرت می‌کند، پدرش اتومبیل را متوقف کرده و با مشت و لگد به جان دخترش افتاده و این اقدام سبب کشته شدن دخترش می‌شود و در این هنگام دختر ١٣ ساله توسط شهروندانی که شاهد این رویداد بودند به بیمارستان بوکان انتقال یافته است.

منبع یادشده افزود: در حالی که چندین تن از شهروندان شاهد این رویداد بودند، اما هیچ کدام از آن‌ها به عنوان شاهد به اداره‌ی پلیس شهرستان بوکان احضار نشده‌اند، و این امر اعتراض و ناراحتی شهروندانی بوکانی را به دنبال داشته است.

از دیگر سو، پدر بفرین به نام “ح . م ” در بازجویی‌ها گفته است، دخترش به دلیل افتادن از اتومبیل جانش را از دست داده است.

جسد این دختر نوجوان روز شنبه چهارم خردادماه، با حضور شهروندان بوکانی به خاک سپرده شد.

به گفته‌ی افراد نزدیک به این خانواده، چند روز پیش پدر بفرین همسرش را نیز مورد ضرب و شتم قرار داده بود که تاکنون آثار این ضرب و شتم و خشونت بر بدنش نمایان می‌باشد. کمیته گزارشگران حقوق بشر 06 خرداد