واژگونی وحشت‌آور وانت با 21 دانش‌آموز دختر دبیرستانی

فرستنده: محمد رضا برزگر   Mohammadreza Barzegar

IMG_4890

21 دانش‌آموز دختر دبیرستانی با واژگونی وانت در مسیر مدرسه به خانه‌های روستایی‌شان زخمی و وحشت‌زده شدند.

 مسئول اورژانس 115 ایرانشهر گفت: 14 دانش‌آموز روستای چاه کیچی دلگان ساعت 5/7 غروب سه‌شنبه به دلیل واژگونی سرویس وانت‌بار زخمی شدند.

محمودرضا ناصح گفت: این وانت بار حامل 21 دانش‌آموز دختر مقطع دبیرستان در مسیر بازگشت از مدرسه خود در شهر گلمورتی به دلگان بود.
وی گفت: مجروحان حادثه به وسیله چهار آمبولانس و خودروهای عبوری به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر برای درمان منتقل شدند.
مسئول اورژانس 115 ایرانشهر گفت: حال مصدومان این حادثه رضایت بخش است.
محمدرضا کورسی رئیس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان نیز ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه را علت این حادثه دانست.
سرویس‌های وانت بار حامل دانش‌آموزان در سیستان و بلوچستان در گذشته نیز حادثه آفریده‌اند به طوری که در فروردین ماه امسال نیز خودروی وانت بار حامل 15دانش‌آموز دختر بخش بنت شهر نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان واژگون و دانش‌آموزان مصدوم شدند و یکی از آنان بر اثر شدت جراحت وارده جان باخت.
شهر دلگان در 145کیلومتری ایرانشهر واقع شده که بیمارستان ندارد و با وجود پیگیری‌های مردمی هنوز بیمارستان نیمه تمام این شهر تکمیل نشده و مردم این شهرستان مجبورند برای درمان بیماران خود مسافت دلگان تا ایرانشهر را طی کنند. قدس آنلاین دهم اردیبهشت