دومین نوزاد رها شده در اصفهان طی یک هفته اخیر پیدا شد

دریافت شد از : بهروزخسروی  Behrooz Khosravi

ـ یک نوزاد دختر پنج ماهه در حالی که در یکی از خیابان های نجف آباد رها شده بود پیدا شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تابناک، هنوز ماجرای پیدا شدن نوزاد اول رها شده در اصفهان به فراموشی سپرده نشده بود که امروز خبر رسید یک نوزاد دختر پنج ماهه نیز در حالی که در یکی از خیابان های نجف آباد رها شده بود پیدا شد. موضوع رها کردن نوزادان چند روز و چند ماهه به یکی از معضلات اجتماعی اخیر در ایران تبدیل شده است.

کلانشهرهایی مانند تهران و اصفهان به مراتب بیش از دیگر شهرهای کشور درگیر این معضل اجتماعی شده‌اند و در برخی موارد حتی نوزادان به جای رها شدن در خیابان یا پشت در اداره بهزیستی، بعد از زایمان با فرار مادر از بیمارستان در همان بیمارستان رها می شوند.

یکی از موارد این اتفاق هفته گذشته با پیدا شدن نوزادی چند روزه در میان زباله های کنار جاده در نطنز رخ داد که این موضوع واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی برانگیخت.

هنوز وقوع این ماجرا به فراموشی سپرده نشده بود که امروز خبر رسید یک نوزاد دختر پنج ماهه نیز در حالی که در یکی از خیابان های نجف آباد رها شده بود  پیدا شد.

بعد از پیدا شدن این نوزاد توسط مردم شهرستان، اداره بهزیستی وی را تحویل گرفته اما این نوزاد هم مانند نوزاد چند روزه پیدا شده در جاده نطنز، هویتی نامعلوم دارد.هرانا 02 آذر