مرگ زن جوان و دخترش در کوچه خاکستری

مردی پس ازکشتن همسروفرزندش گریخت و 3 تن از نزدیکانش

به اتهام کمک در فرار او بازداشت شده اند.

فرستنده:  فرهاد نصیری    Farhad  Nasiri

مرد 36ساله ای که متهم است در کوچه خاکستری منطقه سیدی مشهد پس از کشتن همسر 33 ساله و دختر 14ماهه اش، متواری شده است در حالی تحت تعقیب قضایی قرار گرفت که 3 تن از نزدیکانش به اتهام کمک در فرار متهم بازداشت شده اند.

عقربه های ساعت روی 22:20 شب چهارشنبه قفل شده بود که یکی از مأموران کلانتری سیدی مشهد در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، از قتل هولناک مادر و فرزند خردسالش در طبقه چهارم یک مجتمع آپارتمانی واقع در کوچه خاکستری خبر داد.

دقایقی بعد، قاضی سیدجواد حسینی به همراه کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی، پزشک قانونی و عوامل بررسی صحنه جرم، در محل وقوع جنایت حضور یافت و بدین ترتیب، تحقیقات قضایی و پلیسی در این باره آغاز شد.

جسد خون آلود زن جوان که با چندین ضربه جسم سخت و لبه دار به قتل رسیده بود، روی رختخواب پهن شده در پذیرایی منزل و کنار دیوار اپن آشپزخانه قرار داشت و دختر 14ماهه او نیز در حالی کنار مادر و روی تشک کوچکش افتاده بود که بررسی های مقدماتی نشان می داد، وی از طریق انسداد راه تنفسی، خفه شده است.

ادامه تحقیقات قاضی حسینی که تا نیمه شب طول کشید، مشخص کرد: اثری از همسر 36 ساله مقتول که پتو و متکای وی در کنار قربانیان این جنایت هولناک افتاده بود، وجود ندارد و این احتمال قوت گرفت که وی پس از کشتن همسر و فرزند خردسالش، متواری شده است.

قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد که سابقه رسیدگی به پرونده‌های جنایی زیادی را در کارنامه قضایی خود دارد، بلافاصله دستورات ویژه ای را برای ردیابی متهم فراری و رصدهای اطلاعاتی صادر کرد. این در حالی بود که طبق نظر پزشک قانونی، بین 15 تا 36 ساعت از مرگ مادر و فرزند می گذشت و متهم فرصت کافی برای فرار داشته است.

گزارش خراسان حاکی است: در پی دستور قضایی، کارآگاهان شبانه به شماره تلفن هایی از مقتول و متهم فراری دست یافتند اما بررسی این شماره مشخص کرد که همه شماره تلفن ها خاموش است و متهم 2 گوشی تلفن مقتول را نیز با خود برده است.

در حالی که عقربه های ساعت 3 بامداد روز گذشته را نشان می داد، کارآگاهان با شناسایی محل سکونت پدر و مادر متهم فراری در منطقه شرق مشهد، بلافاصله در کنار قاضی سیدجواد حسینی به بولوار میثاق شمالی عزیمت کردند اما نتیجه تحقیقات میدانی بیانگر آن بود که متهم در شب وقوع حادثه نزد پدر و مادرش رفته است و صبح روز بعد نیز از آن جا به مکان نامعلومی گریخته است.

بنابر این گزارش، بررسی های انجام شده در محل سکونت متهم فراری مشخص کرد که همسر وی به دلیل بیکاری متهم، دچار اختلافاتی با وی بود.

مدتی قبل از جنایت نیز بنا به شهادت برخی افراد، با یکدیگر به مشاجره لفظی و درگیری پرداخته‌اند. همچنین ادامه تحقیقات درباره وضعیت خانوادگی متهم فراری نشان داد، وی و همسرش با آن که سال ها از ازدواجشان می گذشت، دارای فرزندی نبودند تا این که با مراجعه به مراکز درمانی معتبر نازایی در استان های دیگر، در نهایت 14ماه قبل صاحب دختری زیبا شده اند ولی با وجود این که متهم فراری در شغل «داربست» فعالیت داشته اما از مدتی قبل سر کار نمی رفته است و همین موضوع به اختلافات خانوادگی کشیده شده بود.

این در حالی است که برخی از نزدیکان متهم عنوان کردند: وی قبلا به موادمخدر اعتیاد داشت اما مدت زیادی بود که مصرف مواد را ترک کرده و به زندگی سالم بازگشته بود.

تحقیقات مقام قضایی درباره این جنایت هولناک که تا صبح روز گذشته به طول انجامید، نشان می داد مادر و دختر مذکور در خواب به قتل رسیده اند. 3 تن از نزدیکان متهم نیز با صدور دستور قضایی بازداشت شدند و تلاش ها برای دستگیری متهم و کشف راز این جنایت ادامه یافت. جام نیوز 05 آذر