مرگ دختر 3 ساله، به دست مادر و ناپدری اش

                       دریافت خبر از : بهروزخسروی  Behrooz Khosravi

        مادر:

      شب حادثه  من و شوهرم درحال مصرف موادمخدر بودیم، مدام اذیت می‌کرد

ما هم برای این که آرام شود، به او تریاک خوراندم که باعث مرگش شد.

اوایل بهمن سال 89 یکی از مسئولان درمانگاهی در پیشوای ورامین با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از مرگ مشکوک دختر سه ساله‌ای خبر داد.

ماموران با حضور در مرکز درمانی و مشاهده آثار ضرب و جرح روی بدن وی، با تحقیق از مسئولان آنجا دریافتند زن و مردی به ظاهر معتاد، شبانه این دختر خردسال را به درمانگاه آورده و همزمان با مرگ وی از محل فرار کرده بودند.

مرگ کودک عمدی بود

ماموران در بازبینی دوربین مداربسته مرکز درمانی، چهره والدین کودک فوت شده را به دست آوردند، اما موفق به یافتن آنها نشدند. این در حالی بود که چند ماه بعد پزشکی قانونی اعلام کرد کودک بر اثر مسمومیت با موادمخدر جان باخته است.

با مشخص شدن این موضوع، جستجوی پلیس برای دستگیری این زوج متهم به قتل ادامه یافت تا این که پنج سال پس از وقوع این جنایت، ماموران اطلاع یافتند متهمان فراری به پیشوا بازگشته‌اند به همین خاطر آنها را غافلگیر و دستگیر کردند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی پیشوا، مدعی شدند کودکی ندارند و به اشتباه دستگیر شده‌اند. با توجه به اظهارات ضد و نقیض متهمان، بازجویی از آنها ادامه یافت تا این که متهم زن سکوت خود را شکست و اعتراف کرد دختر کشته شده فرزندش است و او را با همدستی ناپدری‌اش کشته است.

راز جنایت در قلب مادر

متهم زن در اظهاراتش گفت: سال‌ها پیش در پی اختلاف با شوهرم، از او جدا شدم. من معتاد بودم و خانواده‌ام از من حمایت نمی‌کردند. با دخترم آواره شده بودم تا این که با مرد معتادی ازدواج کردم. فرزندم نیز با ما زندگی می‌کرد.

این اوخر او مدام بیقراری می‌کرد و حوصله شیطنت‌هایش را نداشتم. هر بار اذیتم می‌کرد، کتکش می‌زدم. شب حادثه نمی‌خوابید و من و شوهرم را که در حال مصرف موادمخدر بودیم، مدام اذیت می‌کرد. ما هم برای این که آرام شود، به او تریاک خوراندم که باعث مرگش شد.ناپدری کودک هم در بازجویی به قتل کودک با همدستی همسرش اعتراف کرد. جام نیوز 09 آذر