فرصت ۴ روزه برای نجات نوجوان محکوم به اعدام

جمعیت دانشجویی امام علی:

کمتر از ۴ روز برای نجات نوجوانی به نام “محسن” زمان باقی نمانده

اگر شما هم مبلغی معادل ۱۰هزار تومان پرداخت کنید نجات محسن قطعی است

فرستنده: امیر رضائی   Amir Rezaei

جمعیت دانشجویی امام علی با طرح “آیین طفلان مسلم” تلاش می کند با جمع آوری کمک های نقدی رضایت خانواده های شاکی را با پرداخت وجه المصالحه نوجوانان مرتکب را از اعدام نجات دهد، در همین راستا کمتر از ۴ روز برای نجات نوجوانی به نام “محسن” زمان باقی نمانده که در صورت کمک ده هزار تومانی ۸ هزار نفر در این زمان،وی از اعدام رهایی می یابد.

در این طرح تلاش شده است که نوجوانانی که کمتر از ۱۸ سال دارند و در اثر اشتباه مرتکب قتل نفس شده و حکم اعدام برایشان صادر شده است با پرداخت وجه المصالحه و جلب رضایت خانواده مقتول از طناب دار رهایی پیدا کنند .

جمعیت امداد دانشجویی – مردمی امام علی یک سازمان مردم نهاد است که در سال ۱۳۷۸ به صورت رسمی به ثبت رسید و فعالیت خود را با مجوز رسمی از وزارت کشور آغاز کرده و در سال ۲۰۱۰ موفق به اخذ مقام مشورتی در شورای امور اقتصادی اجتماعی سازمان ملل متحد شده است.

در اجرای طرح “آیین طفلان مسلم” ،در حال حاضر نام سه نوجوان برای کمک در پایگاه اطلاع رسانی این جمعیت معرفی شده که یکی از آنها فردی به نام “محسن “است که برای جلب رضایت و آزادی وی بیشتر از ۴ روز زمان باقی نمانده است.

هر چند که مسولان جمیعت در حال گفتگو برای افزایش زمان برای جمع آوری کمک به وی هستند ولی می توان تاکید کرد که کمک های مردمی برای آزادی محسن فقط در این فرصت ۳ روزه می توان اقدامی کرد.

برای آزادی این فرد کافی است که ۸ هزار نفر، نفری ۱۰هزار تومان کمک کنند تا “محسن”به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شود.

برای اطلاعات بیشتر به وبسایت این طرح مراجعه کنید. هرانا07 بان