نجات یافتن گروگان: «محمد مهدی» ۸ ساله

آدم ربایان برای آزادی «محمد مهدی» 

از خانواده اش درخواست ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد کرده بودند.

فرمانده انتظامی «رودبار جنوب» از رهایی گروگان ۸ ساله و دستگیری سه گروگانگیر در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: انگیزه این آدم ربایی اختلافات مالی عنوان شده است.

سرهنگ علیرضا نادعلی قزلباش گفت: هفتم بهمن ماه سال جاری، کودکی ۸ ساله در شهرستان کهنوج ربوده شد و آدم ربایان برای آزادی وی از خانواده اش درخواست ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد کرده بودند.

وی افزود: پس از بررسی های اولیه مشخص شد متهمان پس از ربودن کودک، وی را به بخش «زهکلوت» از توابع شهرستان «رودبار جنوب» انتقال داده اند که کارآگاهان پلیس پس از دو روز کار اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی با همکاری تکاوران پلیس کهنوج، محل اختفای گروگان گیران را شناسایی و آن ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی «رودبار جنوب» گفت: ماموران در این عملیات، کودک ربوده شده به نام «محمد مهدی» ۸ ساله را صحیح و سالم از چنگال سه آدم ربا نجات دادند و به آغوش گرم خانواده بازگرداندند. وی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی در این عملیات افزود: در تحقیقات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی، متهمان ضمن اعتراف به آدم ربایی، هدف اصلی ربودن کودک را اختلافات مالی اعلام کردند.

سرهنگ قزلباش افزود: نیروی انتظامی با اجرای طرح های مختلف انتظامی و اشراف اطلاعاتی، اجازه نخواهد داد اخلالگران خللی در امنیت پایدار جامعه ایجاد کنند.جام نیوز 10 بهمن