سرنوشت دانش‌ آموز آزار دیده زنجانی توسط معلمش

هتک حرمت سرنوشت دانش‌ آموز آزار دیده زنجانی توسط معلمش

 فرستنده خبر: بهادر تهی ماسوله  Bahador Tohi masoule

مادر ندا از بهبود وضعیت روحی و روانی و تعطیلی جلسات روانکاوی دخترش خبر داد و گفت: با همکاری سازمان بهزیستی محل زندگی خود را تغییر دادیم.

مادر ندا از بهبود وضعیت روحی و روانی و تعطیلی جلسات روانکاوی دخترش خبر داد و گفت: با همکاری سازمان بهزیستی محل زندگی خود را تغییر دادیم.

مادر ندا دانش‌آموز 9 ساله زنجانی به آخرین وضعیت معیشتی خانواده و وضعیت روحی ندا اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه حال روحی و روانی ندا رو به بهبود است و دیگر دچار کابوس‌های شبانه نمی‌شود. جلسات مشاوره ندا به مدت دو هفته از سوی روانکاو لغو شده زیرا گفته بودند همزمان با تغییر فضای زندگی، احتمال بهبودی و بی‌نیازی به جلسات مشاوره و روانکاوی وجود دارد. خدا را شکر وضعیت زندگی و روحی ندا مساعد است اما هنوز از آینده خبر ندارم.

وی افزود: از دو هفته پیش تاکنون از منزل قدیمی به یکی از شهرهای استان زنجان نقل مکان کرده و هم‌اکنون با کمک سازمان بهزیستی یک واحد مسکونی در اختیار ما قرار داده شده که با سه میلیون تومان پیش‌قسط و پرداخت ماهانه 10 هزار تومان در آن سکونت داریم.

مادر ندا یادآور شد: خوشبختانه از سوی شهرداری زنجان نیز پدر ندا مشغول به کار شد و از دو روز پیش در بخش فضای سبز شهرداری فعالیت می‌کند.

16 اردیبهشت خبری تکان‌دهنده از یک روزنامه محلی در زنجان پرده از تعرض به یک دانش‌آموز دختر 9 ساله در روستای قره‌محمد شهرستان خدابنده از سوی معلمش بر‌داشت. در آخرین خبر اعلام شد که دادگاه آزار و اذیت معلم را تعرض تشخیص نداده و تنها حکمی که پس از شکایت دوباره و دادگاهی شدن متهم ابلاغ شده، اتهام ارتباط نامشروع عنوان شده است.جام نیوز“، تاریخ مخابره : ۱۳۹۵/۰۵/۵