اذیت و آزار پسر نوجوان توسط سمسار سابقه دار

تجاوز

 فرستنده خبر: بهادر تهی ماسوله  Bahador Tohi masoule

مرد سمسار پسر نوجوان را با تهدید چاقو هدف تجاوز قرار داد.

صبح سه شنبه 6 مرداد ماه سال جاری پسر نوجوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ماجرای گرفتار شدن در دام مرد متجاوز پرده برداشت.

این پسر که سهیل نام دارد به بازپرس جنایی گفت: روز گذشته یکی از همسایه هایمان که مرد شروری است با تهدید مرا سوار بر موتورش کردو به خانه اش برد که درآنجا با تهدید و زور مرا هدف نیت شومش قرار داد.

وی افزود: عباس پس از اجرای نقشه اش 200 هزار تومان پولی را که همراهم بود گرفت و تهدید کرد اگر از دستش شکایت کنم کاری می کند که هر روز آرزوی مرگ کنم.

با این ادعاها، بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 دستور داد تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای دستگیری این مرد آزارگر وارد عمل شوند.

کارآگاهان در این مرحله با شناسایی مخفیگاه مرد متجاوز در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند و این در حالی بود که عباس 33 ساله اصرار بر بی گناهی داشت.

عباس که سابقه سرقت، زورگیری واختلاف بر سر نفقه دارد در اعترافاتش گفت: مدتی بود که سهیل با شرورهای محل که اهل درگیری و خلاف هستند رفت وآمد داشت به همین خاطر وقتی این پسر نوجوان را دیدم 2 سیلی به صورتش زدم و خواستم تا دیگر با این افراد نباشد که زندگی اش خراب شود.

وی افزود: سهیل پسر خوبی است و چون برای من مهم است برایش یک موتور خریدم تا عنوان شاگرد در مغازه ام که سمساری فروشی است کار می کند و با موتور وسایل ها را جابه جا می کند و حالا به خاطر فشارهای من برای نبودن با دوستانش که شرور هستند این ماجرا را بازگو کرده تا انتقام آن 2 سیلی را از من بگیرد.

بنا به این گزارش، بازپرس آرش سیفی در این مرحله دستور بازداشت موقت عباس را صادر کرد تا تحقیقات تکمیلی برای صحت ادعاهای این متهم و ادعای پسر نوجوان مشخص شودرکنا: ۹ مرداد ۱۳۹۵