تیراندازی در عروسی پسربچه را به کما برد

قتل-تیراندازی-شلیک
تیراندازی1 تیراندازی در عروسی پسربچه را به کما برد

دریافت از : بهادر تهی ماسوله  Bahador Tohi masoule

باز هم تیراندازی درمراسم عروسی حادثه‌ساز شد و یک پسربچه ٩ساله گرگانی را به کما برد.

 تیراندازی و شلیک هوایی در مراسم عروسی و عزا رسم قدیمی بسیاری از مناطق ایران است. رسمی از گذشته‌های دور که حالا بلای جان مردم شده است. رسمی که اگر نگوییم از اول اشتباه بوده، ولی اکنون دیگر هیچ ضرورتی برای ادامه آن نیست.

تفنگ و گلوله این‌بار در روستای سیدمیران گرگان یک پسربچه ٩ساله را به کما برد و چند نفری را هم زخمی کرد. به گفته اهالی روستای سیدمیران در یک مراسم عروسی که در هفته جاری در این روستا برگزار شده بود، چند نفر در اثر اصابت گلوله‌های ساچمه‌ای  زخمی شده‌اند که در این میان  وضع جسمانی«طه نوچمنی» پسربچه ٩ساله به دلیل برخورد دو گلوله ساچمه‌ای به سرش بسیار وخیم است. او هم‌اکنون درحالت کما در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان بستری است و پزشکان درتلاش هستند تا او را دوباره به زندگی بازگردانند.

به گفته خاله این کودک، مادر طه باردار است و به  او نگفته‌اند که پسرش در بیمارستان چه وضع وخیمی دارد.  نیروی انتظامی هم به این موضوع ورود کرده ولی مشخص نیست کدام یک از تفنگداران مراسم عروسی این شلیک را انجام داده است. خانواده طه نمی‌دانند باید از چه کسی شکایت کنند، البته طبق اظهارات میهمانان گویا تفنگداران این مراسم حالت طبیعی نیز نداشته‌اند و همین مسأله این حادثه تلخ را رقم زده است. شلیک گلوله دراین مراسم مصدومان ‌دیگری ‌هم ‌داشته است که چندنفری از آن‌ها هنوز در بیمارستان ٥ آذر گرگان بستری و تحت درمان هستند. به گزارش سرویس حوادث “جام نیوز“، ۱۳۹۵/۰۶/۱۷