شناسایی 85 کودک کمیجانی دارای سوءتغذیه

فرستنده خبر:  وحید ترابی  Wahid Torabi

ابراهیم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه طرح «هم‌سفره» در کمیته امداد اجرایی و آماده پذیرش خیران برای کمک به کودکان نیازمند و دارای سوءتغذیه اظهار کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه در کاهش و رفع سوء تغذیه کودکان مشارکت کنند.

وی از حمایت کمیته امداد شهرستان از 85 کودک دارای سوء تغذیه خبر داد و تصریح کرد: این کودکان دارای دچار سوء تغذیه بوده و از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه معرفی و از لحاظ استحقاق نیز مورد تایید کمیته امداد بودند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کمیجان افزود: برای حمایت از این کودکان 82 میلیون ریال کمک در قالب سبدهای غذایی به این کودکان مساعدت شده است.

خسروی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده گفت: حمایت درمانی از 75 بیمار زیر پوشش با هزینه 155 میلیون ریال، حمایت تغذیه‌ای از 32 بیمار، تعمیر 7 مورد مسکن با هزینه 120 میلیون ریال و احداث 2 مورد سرویس بهداشتی از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه حمایت بوده است.

وی اظهار داشت: گره‌گشایی از کار محرومین و نیازمندان مورد توجه خداوند و توصیه ائمه معصومین (ع) است و همکاری خیران و نیکوکاران در راستای کمک به نیازمندان قابل تقدیر است.خبرنگار فارس ۹۵/۰۹/۱۷