فقر، محرومیت و کودکان بی شناسنامه در حاشیه کرمان / گزارش تصویری

خبرگزاری هرانا ـ فاز سه شهرک صنعتی و روستای شیشه گری (چهارده معصوم) در جنوب شهر کرمان، محله‌هایی که کوچه و خیابان هایش در زمستان پر از گِل و لای‌ اند و در گرمای تابستان بوی زباله می‌دهند گویا که بهداشت در آنجا معنایی ندارد.

ارسال خبر از:وحید ترابی/wahid torabi
 در اینجا افراد فاقد شناسنامه زیاد وجود دارد که برخی از آنها از مهاجرین افغان هستند، اغلب مردم این منطقه آنقدر درگیر فقر هستند که تحصیل فرزندانشان در زندگی آنها جایی ندارد. گزارش تصویری این منطقه را در ادامه ببینید.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، در فاز سه شهرک صنعتی و روستای شیشه گری (چهارده معصوم) در جنوب شهر کرمان تمامی خانه ها غیر استاندار، بدون گاز و آب آشامیدنی هستند و برق آنها هم برق غیرمجاز است. گویی فقر حاشیه‌های شهر را تنگ در آغوش گرفته و مردمانش بی رمق و رنگ پریده، دست و پا زنان فریاد می‌کنند و کمک می‌خواهند.

در شهرک صنعتی کارخانه‌های این محله تعطیل شده و افراد در فقر مطلق به سر می برند، در این روزها و شب‌های سرد زمستانی مردم این مناطق خانه و سرپناه که هیچ، حتی لباس و غذای گرم هم ندارند، کوچه پس کوچه‌های اینجا بوی تند ناامیدی می دهند و اعتیاد از پنجره‌ها و درها سرک می‌کشد. در اینجا افراد فاقد شناسنامه زیاد وجود دارد که برخی از آنها از مهاجرین افغان هستند، اغلب مردم این منطقه آنقدر درگیر فقر هستند که تحصیل فرزندانش ان در زندگی آنها جایی ندارد.

گزارش تصویری این منطقه را در ادامه ببینید؛: ۱۳۹۵/۱۱/۲۸