پلمب مدرسه بخاطر عدم پرداخت اجاره‌بها

فرستنده: لیلا سعادت

این درحالیست که دانش‌آموزان این دبستان پسرانه

در کلاس‌های تابستانی این مدرسه ثبت‌نام و شهریه پرداخت کرده‌اند.

به گزارش جهان به نقل از کیهان، دبستان پسرانه دولتی شهید منتظری با ظرفیت ثبت‌نام 500 دانش‌آموز به صورت استیجاری در منطقه 6 خیابان جمالزاده شمالی شهر تهران قرار دارد.

مدرسه مذکور چند سالیست مشکل پرداخت اجاره‌بها داشت و در نهایت مالک پس از اتمام قراردادش با وزارت آموزش و پرورش و در ابتدای سال جاری اقدام به اخذ حکم تخلیه می‌کند و در نهایت 25 تیرماه سال جاری موفق به پلمب درب مدرسه می‌شود.

این درحالیست که دانش‌آموزان این دبستان پسرانه در کلاس‌های تابستانی این مدرسه ثبت‌نام و شهریه پرداخت کرده‌اند.

قاسم مستقیم مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش با حضور در جمع معترضین در مسجد این وزارتخانه ضمن تاکید بر تلاش وزارتخانه برای پیگیری و حل مشکل مربوط به این مدرسه گفت: هم‌اکنون در شهر تهران علاوه بر این مدرسه حدود هفت مدرسه دیگر نیز در حال پلمب شدن توسط مالکین قرار دارند.

در این جلسه مقرر شد روز دوشنبه مالک به همراه وکیلش برای مذاکره حضوری به وزارت آموزش و پرورش مراجعه کند.

بنابراین گزارش مقرر شد یا ملک با ملک دیگری معاوضه شود و یا با کمک خیرین خریداری شود.

جمعی از والدین دانش‌آموزان در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش چندین سال است در پرداخت اجاره بهای این مدرسه با مشکل مواجه است، گفتند: تا به حال تذکرات زیادی داده شده است و هر ساله والدین و دانش‌آموزان با مشکلاتی در این زمینه مواجه بوده‌اند چرا که مالک بارها به دلیل پرداخت نشدن مبلغ اجاره معترض بوده و یا اقدام به اخذ حکم تخلیه می‌کرده است، اما برای اولین بار است که این مدرسه پلمب می‌شود. جهان نیوز  11 مرداد