65کودک مانه و سملقانی در انتظار حامی

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ مهدی برزکار مدیر کمیته امداد مانه و سملقان گفت: هم اکنون 573 حامی در طرح محسنین با حمایت های مالی و معنوی خود به کمک کودکان نیازمند می پردازند .

وحید ترابی/wahid torabi

وی با بیان این که امسال 655 خانواده نیازمند دارای سرپرست بیمار، زندانی، از کار افتاده، سالمند وکودکان غیر یتیم خانواده های محروم در این شهرستان شناسایی شدند ، افزود : طرح محسنین مخصوص بیماران ویا فرزندانی است که پدر دارند، اما پدرشان درآمدی ندارد یا زندانی و یا در شرایط خاص به سر می‌برد.

وی تصریح کرد : هم اکنون برای 470 کودک نیازمند این شهرستان در قالب طرح محسنین پرونده تشکیل شده است که از این تعداد برای 350 نفر آنان حامی جذب شده است.

مدیر کمیته امداد مانه و سملقان با اشاره به این که در 10 ماهه امسال خیران افزون بر 18 میلیارد ریال به طرح محسنین کمک کردند ، گفت : بیش از 12 میلیارد ریال ازاین کمک ها نقدی و مابقی غیرنقدی بوده است.

با اشاره به اینکه حامیان در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی ماهیانه خدماتی را به این خانواده ها ارائه می دهند،بیان کرد : بیش از یک 184 نفر بیمار هم در طرح محسنین، نیازمند کمک های خیران هستند که این افراد با مشکلات معیشتی، تحصیلی، درمانی مواجه هستند.

گفتنی است : در شهرستان مانه وسملقان سه هزار و ۴۳۰ خانوار تحت پوشش از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ – ۱۴:۱۰