ضرورت حمایت از سمن‌های جوانان

دیانا بیگلری      ۱۵ فروردین ۱۳۹۶

 دبیر یک سازمان مردم نهاد جوانان گفت:حمایت از سمن‌های جوانان امری مهم است زیرا اگر این سازمان‌ها حمایت شوند کارهای بزرگی انجام خواهند داد.

فرزانه رباطی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه استفاده از نیروی متخصص بومی در برگزاری کلاس‌ها سودمند است، اظهارکرد: حرکت سمن‌های جوانان در مسیرکارآفرینی می‌تواند در تأمین هزینه‌های آن‌ها سودمند باشد و برای جوانان اشتغالزایی کند.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با سمن‌های جوانان استانی ارتباط دارد، گفت: این ارتباط  منجر به حمایت مالی از سازمان‌های مردم نهاد جوانان نشده است و سمن‌های حامیان سلامت و تندرستی جوان البرز از طریق حمایت‌های یکی از خیرین استانی اداره می شوند.

دبیرسمن «حامیان سلامت و تندرستی جوان» درباره فعالیت‌های این سازمان مردم نهاد گفت: فعالیت ما در زمینه اجتماعی وکاهش آسیب‌های اجتماعی است. در این جهت از ظرفیت ترویج فعالیت‌های ورزشی هم بهره می‌بریم. به عنوان نمونه کلاس‌های والیبال برای دختران و پسران و کلاس‌های فوتسال برای پسران برگزار می‌کنیم.

رباطی در پایان اظهارکرد: سازمان مردم نهاد حامیان سلامت و تندرستی جوان البرز در سال جاری قصد دارد مانند سال‌های گذشته کلاس‌های هنری مانند نقاشی و طراحی برگزار کند.