اعتراض امام جمعه به نصب عکس‌ دختران کنکوری

دریافت از: حسین کفایت حقیقی

حجت الاسلام علی‌اکبر اکرمی در خطبه‌های نمازجمعه:

نباید نام های نامتناسب با فرهنگ اسلامی و ایرانی بر فرزندان

انتخاب شود.

مام جمعه سراب با انتقاد از نصب عکس‌های فتوشاپی و آرایش کرده دختران مقام‌آور کنکور در سراب گفت: “باید خانواده‌ها و آموزشگاه‌ها از نصب عکس‌های دختران جلوگیری کرده و اماکن و نیروی انتظامی آنها را جمع آوری کنند.

به گزارش فارس، حجت الاسلام علی‌اکبر اکرمی در خطبه‌های روز نمازجمعه این شهر به مسئولان هشدار داده وظایف محوله خود را به درستی انجام دهند تا نیازمند تذکر و یادآوری در خطبه‌ها نباشد.

وی با اشاره به افزایش آمار طلاق گفت: به جوانان و خانواده‌ها توصیه می‌کنم که در ازدواج‌ها هوشیار باشند تا پشیمانی بعدی پیش نیاید.

امام جمعه سراب با بیان اینکه ازدواج هوشیارانه هرگز به طلاق نمی‌انجامد، تصریح کرد: در نظر گرفتن تناسب فرهنگی خانواده‌ها و رعایت هم کفوی در ازدواج و داشتن سعه صدر سایه شوم طلاق را از زندگی دور می کند.

اکرمی با انتقاد از تغییر فرهنگ نامگذاری در برخی خانواده‌ها هشدار داد: انتخاب نام نیکو از وظایف والدین در قبال فرزندان بوده و نباید نام های نامتناسب با فرهنگ اسلامی و ایرانی بر فرزندان انتخاب شود.

وی به کنایه گفت: بارها مشاهده کرده که نام حیوانات یا کارخانه‌های خارجی بر فرزندان نهاده شده است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب با انتقاد از نصب عکس‌های فتوشاپی و آرایش کرده دختران مقام‌آور کنکور در سراب اظهار کرد: در درجه اول باید خانواده‌ها و آموزشگاه‌ها از نصب عکس‌های دختران جلوگیری کنند و در وهله دوم باید اماکن و نیروی انتظامی آنها را جمع اوری کنند. محبت نیوز 26 مرداد