حمایت سه هزار و 317 یتیم یزدی توسط 18 هزار نیکوکار

دیانا بیگلری۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

مدیر کل کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: خیران یزدی سال گذشته 65 میلیارد ریال و میلیون 590 ریال در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» به ایتام تحت حمایت و فرزندان نیازمند غیر یتیم مساعدت کردند .

به گزارش ایسنا، «محسن علیزاده» با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۸۰۳ حامی در استان یزد حمایت سه هزار و ۳۱۷ یتیم و فرزندان نیازمند غیریتیم را در قالب «طرح اکرام ایتام» و «محسنین» بر عهده دارند، افزود: طرح محسنین از جمله طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از خانواده های نیازمند غیر یتیم دارای سرپرست بیمار و از کار افتاده است.

وی افزود: هم‌اکنون چهار هزار و ۲۰ حامی در استان یزد حمایت یک هزار و ۴۹۹ فرزند نیازمند غیریتیم را در قالب طرح محسنین عهده‌دار هستن و در سال ۹۵ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال به صورت نقد، کالا و خدمات توسط این حامیان به خانواده های تحت حمایت اهدا شده است .

علیزاده با اشاره به این که هم‌اکنون ۱۳ هزار و ۷۸۳ حامی سرپرستی یک هزار و ۸۱۸ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان یزد را در قالب طرح اکرام عهده‌دار هستند، افزود: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌ها در حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۳۰۰ هزار ریال به صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت پوشش را به عنوان فرزندان معنوی خود عهده‌دار شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان در پایان خاطر نشان کرد: خیران یزدی سال گذشته 65 میلیارد ریال و میلیون590 ریال در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» به ایتام تحت حمایت و فرزندان نیازمند غیر یتیم مساعدت کردند .