جدال دختر 14 ساله با اعضاي باند وحشت

 دریافت شده از:علیرضا طاهرخانی سیادهی

جرايم اعضای باند:

حمله به زنان و دختران جوان، ربودن آنها، آزار و اذيت و سرقت اموالشان و نيز …

هشت عضو يک باند تبهکاري که با ربودن زنان و انتقال آنها به بيابان، اموالشان را دزديده و آنها را مورد آزار و اذيت قرار مي دادند، از سوي پليس آگاهي کرمان دستگير شدند و به سرقت خودرو، زورگيري خياباني و حمله به نگهبان يک دانشگاه و نيز جرايم سياه اعتراف کردند.

به گزارش جام جم، سرهنگ هوشنگ پور رضا قلي، رئيس پليس آگاهي استان کرمان در اين باره گفت: فروردين امسال زن جواني با حضور در پليس آگاهي اين استان از هشت عضو يک باند به اتهام آدم ربايي، آزار و اذيت و سرقت اموال شکايت کرد.

در تحقيق از شاکي معلوم شد، روز حادثه در خيابان، دو سرنشين يک خودروي مدل بالا راهش را سد کرده و پس از ضرب و جرح، او را ربوده و با انتقال به خارج از شهر وي را همراه شش عضو ديگر باند مورد آزار و اذيت قرار داده و با سرقت پول و طلايش فرار کرده اند.

حمله مردان آزارگر به زنان در خيابان هاي شهر

رئيس پليس آگاهي استان کرمان يادآور شد: ماموران با اطلاعات به دست آمده از شاکي و چهره نگاري رايانه اي متهمان، جستجو براي دستگيري اعضاي اين باند را آغاز کردند.

در ادامه جستجو ها چند زن و دختر جوان نيز با حضور در پليس آگاهي، از اعضاي يک باند به اتهام آدم ربايي شکايت و عنوان کردند آدم ربا ها آنها را به بيابان منتقل و پس از آزار و اذيت اموالشان را سرقت کرده اند.

وي خاطرنشان کرد: در ادامه تحقيقات معلوم شد، تصاوير رايانه اي به دست آمده از متهمان فراري با هشت مرد شروري که پليس در تعقيبشان است، مطابقت دارد.

جستجو در اين باره ادامه داشت تا اين که چند مرد نيز با حضور در پليس آگاهي و ارائه شکايت هايي عنوان کردند افرادي با چاقو در خيابان به آنها حمله ور شده و زخمي شان کردند.

در حالي که تحقيقات ادامه داشت، ماموران ردپاي اعضاي اين باند خشن را در حمله به نگهبان يک دانشگاه در کرمان به دست آوردند و با حضور در آنجا متوجه شدند متهمان براي سرقت گوشي تلفن همراه يک مرد افغان او را تعقيب کرده اند که وي براي فرار از دست متهمان وارد دانشگاه شده و از نگهبان آنجا کمک خواسته که سارقان خشن به زور وارد دانشگاه شده و با زخمي کردن نگهبان و کتک زدن مرد افغان، گوشي تلفن همراه او را دزديده و با ايجاد رعب و وحشت براي دانشجويان، متواري شده اند.

دختر رزمي کار، از دست مجرمان گريخت

رئيس پليس آگاهي استان کرمان خاطرنشان کرد: جستجو هاي شبانه روزي پليس براي دستگيري اعضاي اين باند مخوف ادامه داشت تا اين که روز هاي پاياني خرداد امسال دختر چهارده ساله اي همراه پدرش با حضور در پليس آگاهي از چهار مرد که قصد ربودن وي را در يکي ازمحله هاي مرکزي شهر کرمان داشتند، شکايت کرد.

در تحقيق از اين دختر نوجوان معلوم شد چهار سرنشين خودرويي با حمله به وي، قصد ربودن او را داشتند که دختر نوجوان به دليل مهارت فنون رزمي با مردان مهاجم درگير مي شود و در اين هنگام يک مرد مغازه دار نيز به کمکش مي شتابد و مهاجمان با خودرو از محل متواري مي شوند.

پور رضا قلي يادآور شد: با اطلاعات به دست آمده، معلوم شد افرادي که قصد ربودن او را داشته اند، همان اعضاي باندي هستند که پليس در تعقيبشان است. به اين ترتيب روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه اي شد و چند روز بعد ماموران ردپاي يکي از اعضاي اين باند را به دست آورده و او را در عمليات ضربتي دستگير کردند. رئيس پليس آگاهي استان کرمان افزود: متهم در بازجويي، راز تبهکارانه اعضاي باند مخوفي را که با آنها همدست بود، فاش کرد.

با اعتراف جوان تبهکار، هفت عضو ديگراين باند نيز چند روز گذشته شناسايي و دستگير شدند.

اعتراف شرور ها به جرايم سياه

وي با اشاره به اين که هفت عضو اين باند نوزده تا بيست و چهار ساله بوده و يک عضو ديگر مردي سي و پنج ساله است، تصريح کرد: در تحقيق از متهمان آنها به جرايم خود از جمله حمله به زنان و دختران جوان، ربودن آنها، آزار و اذيت و سرقت اموالشان و نيز ناکامي در ربودن دختر نوجوان، حمله به رانندگان و سرقت خودرو و اموالشان و زخمي کردن برخي از آنها، کتک زدن يک زن در خيابان و سرقت طلاهايش، سرقت کيف يک مرد به قصد اخاذي ميليوني، سرقت از يک تبعه افغان و زخمي کردن نگهبان دانشگاه و ايجاد رعب و وحشت براي افراد حاضر در دانشگاه اعتراف کردند.

در ادامه تحقيقات مشخص شد، خانواده اعضاي باند از جرايمي که فرزندانشان مرتکب مي شدند، اطلاع داشتند و حتي براي آنها مدارک جعلي و پول تهيه مي کرده و محل هايي را در اختيارشان قرار مي دادند تا در آنجا پنهان شوند.

پوررضا قلي يادآور شد: با اعتراف اعضاي اين باند به جرايم مختلف، براي آنها قرار قانوني صادر شد. تحقيقات تکميلي از متهمان ادامه دارد. افرادي که در دام متهمان گرفتار شده اند، مي توانند با حضور در پليس آگاهي يا دادسراي کرمان از اعضاي اين باند شکايت کنند.