اعتراض کودکان به سند ۲۰۳۰ در راهپیمایی روز قدس/ نگاهی به آثار مرتبط با شهدا در آخرین جمعه ماه رمضان

ابولفضل پرویزی ۰۲ تیر ۱۳۹

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، از نکته‌های قابل توجه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشور شرکت کنندگان همراه با اعضای خانواده خود بود به گونه‌ای که حتی  در مورادی کودکان کوچک و حتی نوزادانی هم دیده می شدند.

در بخشی ازمسیر راهپیمایی روز قدس همچنین پلاکاردی روی زمین پهن شده بود که روی آن به نقل از کودکان نوشته شده بود که از مسئولان کشورمان سپاسگذاریم که اجازه نمی دهند معصومیت کودکان زیر سند ۲۰۳۰ لگدمال شود و بسیاری از کودکان و همچنین فرزندان شهدای مدافع حرم روی این نوشته را به نمایندگی از تمامی کودکان ایران امضا می‌کردند.

همچنین از موضوعات قابل  توجه در مراسم آخرین جمعه ماه رمضان نمادهایی از اقتدار موشکی ایران در طی پرتاب موشکهای ایران به مقر فرماندهی تروریست ها بود که کودکان و نوجوانان ماکت‌هایی از این موشکها را ساخته بوئدد و در دستان خود داشتند.

همچنین از موضوعات قابل توجه در راهپمایی روز جهانی قدس فروش کتاب‌های مرتبط با شهدایی از جمله شهید همت در مسیر راهپیمایی بود که در این راستا می توان به آثار پرفروش و پرخواننده ای همچون ” سلام بر ابر اهیم ” و”وقتی مهتاب گم شد” اشاره کرد.

با نزدیک شدن به مراسم اذان ظهر هر لحظه به شمار شرکت کنندگان در راهپمیایی روز جهانی قدس افزوده می شود که در این میان بانوان چادری نقشی بسیار پررنگ را ایفا می‌کنند.