قتل دختر نوجوان از سوی تاجر ایرانی مقیم آلمان

فرستنده : علیرضا طاهرخانی سیادهی

تاجر ایرانی مقیم آلمان که در سفر به ایران، دختر نوجوانش را به قتل رسانده بود، بزودی در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد….

ساعت 10 صبح روز چهارم بهمن سال گذشته فوت مشکوک دختر نوجوانی به ماموران کلانتری تهران نو اطلاع داده شد.

ماموران با حضور در محل حادثه با پیکر بی جان  دختر خردسالی  به نام «پانته آ» روبه رو شدند که آثار کبودی روی گردن و پایش مشاهده می شد.

با توجه به مشکوک بودن مرگ دختر نوجوان، موضوع به قاضی شهریاری، بازپرس جنایی تهران اطلاع رسانی و با دستور او جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

پدر پانته آ در بازجویی اعلام کرد: دخترش به خاطر مشکل اعصاب، تعدادی از قرص های او را خورده که این موضوع باعث مرگ او شده است.

این ادعا در حالی مطرح شد که پزشکی قانونی با کالبدشکافی جسد، علت مرگ را خفگی اعلام کرد.

با اعلام این گزارش، پدر پانته آ به قتل اعتراف و عنوان کرد: من و همسرم 25 سال قبل به آلمان رفتیم و در آنجا صاحب دو دختر شدیم. دختر کوچکم پانته آ خیلی پرخاشگر بود و به همین دلیل مسئولان مدرسه درباره نوع برخوردش مدام تذکر می دادند. برای این که روحیه دخترم عوض شود، در تعطیلات به ایران آمدیم.

وی ادامه داد: شب حادثه همسرم خانه خواهرش بود و من و پانته آ تنها بودیم. با او مشغول صحبت شدم، اما دخترم حرف های قبلی خود را تکرار کرد. عصبانی شده و ضربه ای به صورت او زدم و سپس جلوی دهانش را گرفتم که باعث خفگی دخترم شد.

پس از این تحقیقات و با توجه به اعتراف متهم، قاضی شهریاری برای مرد جنایتکار قرار مجرمیت صادر کرد و پرونده تاجر ایرانی با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

این متهم در چند روز آینده در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد. خبرگزاری مهر 18 شهریور