تجاوز به دختر ۱۶ ساله در خیابانهای تهران

 ۱۳۹۶/۰۵/۲۹

خبرگزاری هرانا – فردی که به دختر نوجوانی در خیابان تجاوز کرده بود چند روز پس از این اقدام دستگیر شد. بازداشت او در سایه انفعال نیروی انتظامی و به کوشش پدر قربانی میسر شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از همشهری، روز ۱۵مرداد‌ماه امسال دختر ۱۶ساله‌ای با لباس‌های پاره و چشمی گریان به خانه رفت. او که دست و پایش می‌لرزید حادثه هولناکی را برای پدر و مادرش تعریف کرد و گفت جوانی افغانستانی او را در محلی خلوت مورد آزار و اذیت قرار داده است. با اینکه دختر نوجوان حال و روز خوبی نداشت اما همان موقع همراه با والدینش نزد مأموران پلیس رفت. او درباره آنچه اتفاق افتاده بود گفت: “سوار بر مترو از خانه یکی از اقوامم برگشته بودم”.

همین که از ایستگاه متروی شهید باقری بیرون آمدم، کمی آن طرف‌تر ناگهان جوانی که افغانستانی بود از پشت با دستش جلوی دهانم را گرفت و من را کشان‌کشان به کوچه‌ای خلوت در همان نزدیکی برد. آن موقع خیابان خلوت بود و هیچ‌کس نبود که به من کمک کند. او من را داخل جویی که آب نداشت انداخت و درحالی‌که گریه می‌کردم من را مورد آزار و اذیت قرار داد.

هرچند با ثبت این شکایت تحقیقات پلیس در این‌باره آغاز شد اما مأموران نتوانستند ردی از جوان متجاوز پیدا کنند تا اینکه پدر دختر نوجوان خودش دست به‌کار شد. او یک روز در اطراف محل حادثه جوان موتورسواری را دید که مزاحم دختر جوانی شده است. مرد جوان مزاحم را تعقیب کرد و متوجه شد او یک کارگر است.

از آنجا که ممکن بود او همان جوان متجاوز باشد مأموران وی را دستگیر کردند و وقتی دختر نوجوان متهم را دید گفت که او همان متهم تحت تعقیب است.

به این ترتیب متهم دیروز برای انجام نخستین جلسه تحقیق به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

او اتهام آزار و اذیت دختر جوان را پذیرفت.