جوان 21 ساله اصلاندوزی قربانی شنا در پایاب سد آفرین

فرستنده: علیرضا طاهرخانی سیادهی

تابستان گرم و شنا در کانال‌ها و دریاچه‌های محلی باز هم حادثه‌آفرین ش

د و این بار یقه جوان 21 ساله اصلاندوزی( از توابع اردبیل ) را گرفت. 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حادثه‌ای که عصر امروز و در یکی از روستاهای اصلاندوز اتفاق افتاد جوان 21 ساله اصلاندوزی که مشغول چرای گوسفندان خود بود و به یک‌باره به هوس آب‌تنی دل به دریا زد و وارد کانال اصلی پایاب سد خداآفرین شد تا از گرمای تابستان به خنکی آب روی آورد، غرق شد و جان خود را از دست داد.

این جوان 21 ساله اصلاندوزی تنها قربانی آب‌تنی در کانال‌ها و رودخانه‌های محلی نیست بلکه تابستان امسال ده‌ها اتفاق مشابه در پارس‌آباد،‌ اصلاندوز و بیله‌سوار رخ داد به‌طوری که بی‌توجهی مسئولان به احداث استخرهای شنا در مناطق شهری و روستایی با استانداردهای لازم همچنان خانواده‌های زیادی را داغدار می‌کند.

سال‌هاست که جوانان شمال استان اردبیل در فصل تابستان از گرمای هوا به کانال‌ها و رودخانه‌های کم‌عمق و با عمق بیشتر روی می‌آورند تا در نبود استخرهای استاندارد شنایی کرده و از ایام فراغت خود استفاده کنند اما این امر حوادث تلخ و ناگواری را رقم می‌زند که گاه خانواده‌هایی را دچار مشکلات و معضلاتی می‌کند.

جسد این جوان 21 ساله اصلاندوزی توسط اهالی منطقه از کانال اصلی پایاب سد خدا‌آفرین بیرون کشیده شد تا تحویل خانواده‌اش شود. خبرگزاری فارس 31 شهریور