مدیر یک مدرسه در جیرفت دماغ و دندان دانش‌آموزی را شکست

۱۳۹۶/۱۰/۲۰

خبرگزاری هرانا – مدیر مدرسه «شهید سعد الله فاریابی» جیرفت یک دانش‌آموز پایه هشتم را مورد ضرب و شتم قرار داد طوری که دماغ و دندان دانش‌آموز شکسته و روانه ی بیمارستان شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از سرمشق نیوز مورخ ۱۸ دیماه ۱۳۹۶، مدیر مدرسه «شهید سعد الله فاریابی جیرفت»، در روز سه‌شنبه پنجم دی‌ماه در اقدامی عجیب دانش‌آموز «دانیال رفیعی» را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد به‌طوری‌که لب پایین این دانش‌آموز چندین بخیه می‌خورد و دندان و دماغش نیز می‌شکند.

خود دانش‌آموز دلیل ضرب و شتم مدیر را این‌گونه عنوان می‌کند: “آقا عصبانی شد و مشتی به‌صورت من زد، معاونش هم فقط نشسته بود و نگاه می‌کرد!”

پدر این دانش‌آموز درباره این حادثه به خبرنگار سرمشق نیوز گفت: “سه‌شنبه هفته گذشته بود که دو دانش‌آموز و پسر من در حیاط مدرسه شوخی می‌کردند و باهم درگیر شده بودند، آقای ابوذر فاریابی مدیر مدرسه می‌آید و این‌ها را به دفتر می‌برد، آن دودانش‌آموز اقوامش بودند صحبتی با آن‌ها می‌کند و آن‌ها را می‌گذارد بروند”.

وی افزود: “پسر ما را نگه می‌دارند و مدرسه تعطیل می شود. فقط مدیر و معاونش آقای ساردو در مدرسه می‌مانند به همراه پسر من، آقای مدیر ورزشکار است و یک‌ مشت به دهان پسر من می‌زند که براثر آن مشت دندان پسر من می‌شکند و لب پایینش هم ۱۲ بخیه می‌خورد”،

آقای رفیعی ادامه داد: “مشت که می‌خورد زمین می‌خورد بعد با لگد به او می‌زند که لگد به دماغش می‌خورد و دماغ پسرم نیز می‌شکند. پسر من وقتی به خانه رسید از بس‌ که خون از او رفته بود بی‌هوش بود. مدارک پزشکی و گواهی‌های پزشکی قانونی این‌ها هم موجود است”.

او درباره پیگیری از مسئولین استانی خاطرنشان کرد: “من پسرم را بردم”.

او درباره پیگیری از مسئولین استانی خاطرنشان کرد: “من پسرم را بردم پیش مدیرکل استان که مدیرکل حتی یک‌لحظه نایستاد که به پسرم نگاه کند. گفت برو شکایت کن و قانونی پیگیری کن، اصلا رضایت هم نده ! مدیر دفترش هم گفت حتی به شما نوبت ملاقات هم نمی‌دهیم!”

ولی دانش‌آموز رفیعی با گلایه از رفتار مسئولین استانی گفت: “ما تو راهرو دیدیمش که به دنبالش دویدیم و حتی لحظه‌ای برای ما نایستاد. مدیر اینجا پارتی قوی دارد و مسئولین شهری کاری نمی‌کنند”.

یکی از نزدیکان دانیال به سرمشق نیوز گفت: ح”راست استان هم آمده دم در بیمارستان گفته یا رضایت می‌دهید یا نمی‌گذاریم پسرتان در جیرفت درس بخواند ! ما هم در آن وضعیت ضبط نداشتیم که صدای آن‌ها را ضبط کنیم! مدیر مدرسه حتی این موضوع را انکار نمی‌کنند و آن‌قدر وقیحانه رفتار می کند که حتی عذرخواهی هم نمی‌کند ! می‌گوید بچه اذیت کرده و من زدمش!”