کهگیلویه و بویراحمد؛ خودکشی نوجوان ۱۵ ساله در باشت

۱۳۹۷/۰۲/۲۷

 بخشدار مرکزی باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد از خودکشی پسر نوجوان ۱۵ ساله در این شهر خبرداد و گفت که این نوجوان با حلق آویز کردن خود به زندگی اش پایان داد. حدود ۲ هفته پیش نیز نوجوان ۱۶ ساله ای در روستای “سروک یاسوج ” خود را حلق آویز کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، “مهرداد انبازپور” در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: “متاسفانه این نوجوان ۱۵ ساله ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه اقدام به خودکشی کرد”.

وی دلیل خودکشی این نوجوان ۱۵ ساله را نامعلوم دانست و اظهار داشت:‌ “جسد این نوجوان برای انجام مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد”.

بخشدار مرکزی باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد از در دست بررسی بودن دلیل یا دلایل خودکشی این نوجوان ۱۳ ساله خبرداد و خاطرنشان کرد:‌ “در سال گذشته نیز متاسفانه ۲ جوان باشتی اقدام به خودکشی کردند”.

شهرستان باشت از شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز این استان ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

حدود ۲ هفته پیش نیز نوجوان ۱۶ ساله ای در روستای “سروک یاسوج ” خود را حلق آویز کرد.

” سیدمحمدکاظم نظری ” معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست رسانه ای نیز از روند روبه افزایش خودکشی ها در این استان اظهار نگرانی کرد و آن را معضل جدی خواند.