خبر شوک‌آور خودکشی یک مادر پس از کشتن دو فرزند خردسالش

بهمن ۲۳, ۱۳۹۷

به گزارش رسانه‌ها، روز یکشنبه ۲۱ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ یکی از اهالی روستای چغاجانعلی از توابع کرمانشاه به نام زهرا رحمتی، به زندگی دو فرزند خردسالش خاتمه داد و خود نیز خودکشی کرد. گفته می‌شود وی به دلیل فقر و تنگ دستی دست به این کار زده است.یک منبع نزدیک به خانواده این شهروند گفته است که «وی دو فرزند خردسالش به نام‌های علیرضا ۶ ساله و امیرعباس ۳ ساله را به وسیله طناب دار کشته و نهایتاً به زندگی خود نیز پایان داده است.

نزدیکان وی دلیل این کار را فقر و تنگدستی عنوان کرده‌اند.»

در مهرماه سال جاری نیز، یک شهروند اهل فیروزآباد استان فارس به دلیل فقر پس از قتل همسر و دختر ۹ ساله با شلیک اسلحه سوزنی، اقدام به خودکشی کرده بود. همچنین در تاریخ ۱۵ شهریورماه سال جاری زنی در استان ایلام بر اثر فقر و نداری اقدام به خوردن قرص برنج کرده و بعد از اعزام به بیمارستان و ناامید شدن پزشکان از بهبودی وی، مرد خانواده که طاقت این مصیبت را نداشته نیز اقدام به خوردن قرص برنج کرده و هر دو جان خود را از دست دادند.

سریال خودکشی‌های دلخراش ناشی از فقر در خوزستان؛ سه خودکشی در دو روز

روز دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ یک جوان ماهشهری که با انداختن خود جلوی یک ماشین در بلوار طالقانی نرسیده سینما دریا دست به خودکشی زد؛ اما زنده ماند. بنا به گفته‌ی شاهدان عینی، این جوان که دست به خودکشی زد؛  اول خودش رو جلو ماشین می‌اندازد اما، زنده می‌ماند. وی سپس خود را در خور انداخت و متاسفانه جان سپرد.

روز دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ یک جوان از اهالی شهرستان دزفول به قصد خودکشی از دکل برق فشار قوی در میدان یعقوب لیث بالا رفت. وی دلیل این کار خود را فقر و فلاکت عنوان کرده است. خوشبختانه با اقدام برخی از مردم  وی از این اقدام خود دست برداشت و از دکل پایین آمد.

خودکشی یک جوان ۲۰ ساله در شهر سوسنگرد بدلیل فقر و محرومیت

روز ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ در یک واقعه دردناک در سوسنگرد یک جوان محروم به نام یوسف جعفری(جلالی)،۲۰ ساله، فرزند حمید، از اهالی کوی خزعلیه شهر سوسنگرد، به دلیل مشکلات ناشی از فقر و تنگدستی دست به خودکشی زد که متاسفانه در این اقدام تاثر برانگیز، جان باخت.