کودک آزاری؛ بازداشت پدر متهم به آزار کودک ۱۲ ساله

۱۳۹۸/۱۰/۰۴

خبرگزاری هرانا – فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت یک پدر که کودک خود را مورد آزار و شکنجه قرار داده بود، خبر داد و گفت که این کودک ۱۲ ساله در گشت زنی ماموران نیروی انتضامی در حالی پیدا شد که در صندوق عقب یک خودرو توسط پدرش محبوس شده و دهان و دست و پا کودک با چسب پهن بسته شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، دلاور القاصی مهر، فرمانده یگان امداد فاتب گفت که یک پدر  که کودک خود را مورد آزار و شکنجه قرار داده بود، بازداشت شد.

فرمانده یگان امداد فاتب ضمن اعلام این خبر گفت: “واحد‌های گشت انتظامی در حال گشت زنی در محدوده آزدگان به یک دستگاه خودرو زانتیا که در حاشیه خیابان متوقف شده بود مشکوک شده و پس از هماهنگی با مرکز پیام و بررسی از راننده خودرو یک عدد چاقو و پنجه بکس کشف کردند و در صندوق خودرو یک پسر بچه ۱۲ ساله‌ را مشاهده کردند که دهان و دست و پا کودک با چسب پهن بسته شده بود که بلافاصله مامورین دهان و دست و پا پسر بچه را آزاد کردند و علت را جویا شدند و پسرک در اظهارات خود گفت پدر من به علت مشکلات خانوادگی و نداشتن حالت عادی قصد آزار و اذیت من را دارد که در گذشته نیز این کار را چندین بار تکرار کرده است”.

وی افزود: “ماموران بلافاصله اقدام به دستگیری پدر کودک آزار کرده و متهم اکنون در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است و تحقیقات از آن ادامه دارد”.

لازم به یادآوری است که در بهمن ماه ۹۷، حبیب الله مسعودی فرید، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفته بود که طی سال گذشته حدود یک میلیون تماس با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ از سوی مردم گرفته شده که از این میان حدود ۱۱ هزار تماس در ارتباط با کودک آزادی بوده است.