مصدومیت چهار دانش آموز در پی تصادف زنجیره ای در شیراز

۱۳۹۸/۱۰/۱۵

خبرگزاری هرانا – امروز یکشنبه ۱۵ دی ماه، رئیس پلیس راه شمالی استان فارس از وقوع تصادف زنجیره ای در محور کمربندی شیراز خبر داد و گفت که در پی این حادثه، چهار دانش‌آموز که سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید بودند، دچار مصدومیت شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، امروز یکشنبه ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸، عبدالهاشم دهقانی، رئیس پلیس راه شمالی استان فارس، از مصدومیت چهار دانش‌آموز در پی تصادف زنجیره‌ای در محور کمربندی شیراز خبر داد.

وی در این خصوص گفت: “برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور کمربندی شیراز، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند”.

دهقانی افزود: “در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ دستگاه پراید با ۶ سرنشین با ۲ دستگاه وانت مزدا و پژو پارس با یکدیگر برخورد کرده‌اند که در اثر آن، هر ۶ نفر از سرنشینان خودروهای پراید که ۴ نفر از آنان دانش آموز بودند، مجروح و به بیمارستان منتقل شدند”.

به گفته رئیس پلیس راه شمالی استان فارس، کارشناسان پلیس راه، علت وقوع این حادثه را نداشتن توجه به جلو از جانب راننده یکی از دو دستگاه پراید، اعلام کردند.