مصدومیت ۱۱ دانش آموز و معلم در پی آتش گرفتن یک مدرسه در همدان

۶ بهمن ۱۳۹۸

خبرگزاری هرانا – امروز یکشنبه ۶ بهمن ماه، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی همدان از وقوع حادثه آتش سوزی در یکی از دبیرستان های دخترانه این شهرستان خبر داد و اعلام کرد طی این حادثه ۱۱ نفر از معلمان و دانش آموزان این مدرسه مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، امروز یکشنبه ۶ بهمن‌ماه ۹۸، محمدرضا بیاناتی، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: “آتش‌سوزی در دبیرستان دخترانه نور، واقع در شهرک فرهنگیان همدان ۱۱ مصدوم برجای گذاشت”.

وی افزود: “ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه صبح امروز گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی یک مدرسه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله پنج گروه از ایستگاه‌های آتش نشانی به محل وقوع حادثه اعزام شدند. پس از بررسی مشخص شد که در سالن این مدرسه حجله‌ای مستقر بوده که افتادن شمع روشن، منجر به آتش سوزی در دبیرستان شده است”.

بیاناتی ادامه داد: “دبیرستان را دودی غلیظ در برگرفته بود که نیروهای عملیاتی، دانش‌آموزان و معلمان را از محل حادثه خارج کردند. این حادثه منجر به مصدومیت ۱۱ نفر شد”.

عباس اولیا، مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان نیز با بیان اینکه چهار نفر از مصدومان هنگام فرار، بر اثر افتادن از ناحیه دست آسیب دیده‌اند، در این راستا گفت: “در این حادثه پنج نفر از مصدومان در محل تحت مداوا قرار گرفتند و ۶ نفر دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند”.