بازداشت متهم به آزار جنسی ۷ دختر نوجوان و جوان در مشهد

۰۱ تیر ۱۳۹۹

خبرگزاری هرانا – فرمانده انتظامی خراسان رضوی از بازداشت یک مرد متهم به آزار جنسی هفت دختر نوجوان و جوان در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، یک متهم به آزار جنسی دختران در مشهد بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، دی ماه سال گذشته، یک دختر ۱۴ ساله طی یک تماس تلفنی به پلیس گفت: “اوایل شب بود و من قصد خروج از ایستگاه مترو در محدوده بولوار دانش آموز مشهد را داشتم که در همین هنگام مرد جوانی مقابلم قرار گرفت و مدعی شد همسر باردارش به دلیل بیماری وسط بولوار افتاده است و توان حرکت ندارد، او در حالی که برگه‌های آزمایشگاهی و تعدادی فتوکپی در دست داشت از من خواست به همسر باردارش کمک کنم تا او را به مرکز درمانی برساند”.

وی افزود: “من هم دلم به حال آن زن سوخت و با او همراه شدم. وقتی از ایستگاه بیرون آمدیم و قصد عبور از درون شمشادها را داشتیم ناگهان آن مرد چاقو را زیر گلویم گذاشت و با تهدید به مرگ سرم را به داخل شمشادها خم کرد. آن قدر ترسیده بودم که از وحشت تمام تنم می‌لرزید. او روسریم را برداشت و با آن‌ دست‌ها و پاهایم را بست و مرا وسط شمشادها انداخت و …”.

این دختر نوجوان ادامه داد: “وقتی آن مرد مرا با دست و پای بسته رها کرد و از آن جا گریخت با زحمت ابتدا پاهایم و سپس با دندان، گره شال دستانم را باز کردم. ماجرا را برای خانواده‌ام بازگو کردم و سپس با پلیس تماس گرفتم”.

در حالی که رصدهای اطلاعاتی از سوی کارآگاهان آغاز شده بود، دختر ۱۹ ساله دیگری که در ایستگاه متروی هفت تیر مشهد مورد آزار جنسی قرار گرفته بود، ماجرای مشابهی را برای پلیس بازگو کرد اما به دنبال عدم تشخیص چهره، متهم شناسایی نشد.

سرانجام در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری، به دنبال وقوع حادثه مشابه دیگری در یکی از ایستگاه های متروی بولوار وکیل آباد مشهد، کارآگاهان با استفاده از دوربین‌های مدار بسته تصویری از این متهم به دست آوردند.

محمد کاظم تقوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این خصوص گفت: “تلاش نگهبانان و نیروهای حراست در کنار کارآگاهان ادامه یافت تا این که شب جمعه گذشته، زمانی که متهم وارد ایستگاه متروی بولوار سیدرضی مشهد شد به محاصره نیروهای حراست درآمد و بلافاصله کارآگاهان اداره جنایی نیز خود را به محل رساندند و او را بازداشت کردند”.

وی افزود: “این متهم در همان دقایق اولیه به آزار و اذیت هفت دختر نوجوان و جوان اعتراف کرد.

به گفته وی برخی از قربانیان این پرونده تاکنون شکایتی را به پلیس ارائه نداده‌اند.