بسیاری از ادارات برنامه‌های خانواده، کودک و نوجوان دفاع مقدس را اجرا نکرده‌اند

۲۰ مرداد ۱۳۹۹

دبیر کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان گفت: بسیاری از دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان را در گام اجرایی قرار نداده‌اند.

بسیاری از ادارات برنامه‌های خانواده، کودک و نوجوان دفاع مقدس را اجرا نکرده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سلطانی پیش از ظهر امروز در کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: بسیاری از دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان را در گام اجرایی قرار نداده‌اند.

او گفت: تعداد دیگری از ادارات در استان سمنان با وجود انجام برنامه‌ها، گزارش اقدام‌های خود را به دبیرخانه ارسال نکرده‌اند.

دبیر کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان اضافه کرد: ظرفیت دو درصد بودجه فرهنگی دستگاه‌های اجرایی استان در قالب چهلمین سالگرد دفاع مقدس هزینه شود.

سلطانی بیان کرد: اجرای برنامه سواد رسانه برای بهبود سبک زندگی، رونمایی از فیلم کوتاه، کتاب صوتی، دیدار و تجلیل از ۴۰ بانوی ایثارگر استان و سرکشی از خانواده معظم شهدا بخشی از این برنامه ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان است.

او اضافه کرد: حمایت از چاپ کتاب ویژه جایگاه بانوان در هشت سال دفاع مقدس، فراخوان برگزاری کلاس‌های آموزشی، جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس و تجلیل از بانوان ایثارگر در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.