پیدا شدن دو نوزاد رها شده در ساوه و تبریز

۱۴ شهریور ۱۳۹۹

خبرگزاری هرانا – روز پنجشنبه ۱۳ شهریور، یک نوزاد پسر سه روزه که در یکی از خیابان های شهرستان ساوه رها شده بود، توسط نیروهای انتظامی پیدا شد و جهت نگهداری به اداره بهزیستی این شهرستان تحویل داده شد. روز دوشنبه ۱۱ شهریور نیز یک نوزاد پسر، چند ساعت پس از تولد در یکی از خیابان های شهر تبریز رها شده بود که توسط ماموران کلانتری کشف و با دستور مقام قضایی تحویل سازمان بهزیستی استان شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از بهار، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه از پیدا شدن یک نوزاد تازه متولد شده در این شهرستان خبر داد.

علی اکبر عیسی آبادی اظهار کرد: “عصر روز پنجشنبه ۱۳ شهریورماه نوزاد سه روزه‌ای که داخل یک پتو و پارچه پیچیده شده بود در یکی از خیابان ها بی‌سرپناه رها شده بود، که ماموران انتظامی این نوزاد تازه متولد شده را پیدا کردند”.

وی افزود: “این نوزاد تازه متولد شده پسر پس از اخذ مجوز دادستانی برای نگهداری به اداره بهزیستی شهرستان ساوه تحویل داده شد”.

در گزارشی دیگر به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: “روز دوشنبه ۱۱ شهریور، نوزادی که در شهرک یاغچیان تبریز رها شده بود توسط عوامل انتظامی پیدا شد”.

نوروزی اظهار کرد: “نوزاد پسری که چند ساعتی از تولدش می‌گذشت شب گذشته در شهرک یاغچیان تبریز توسط ماموران کلانتری ۲۰ پرواز پیدا شد”.

وی افزود: “به گفته یکی از شاهدان عینی این نوزاد مقابل آپارتمانی در شهرک یاغچیان تبریز در داخل پتو به حال خود رها شده بود که پس از گزارش ساکنان، تحویل کلانتری منطقه شده و با دستور مقام قضایی تحویل سازمان بهزیستی استان شد”.