همت عالی برای نجات جان یک جوان محکوم به اعدام

10439541_



«رسول نعمتی» جوان 26 ساله‌ای است که چهار سال قبل در یک دعوای بچه‌گانه مرتکب قتل شد و علی‌رغم کوتاهی بیمارستان، در دادگاه محکوم به اعدام گردید. اینک خانواده‌ی مقتول که داغ عزیزشان را در سینه دارند، درخواست دیه‌ کرده که متاسفانه خانواده‌ی محکوم از برآورده کردن آن به دلیل عدم وسع مالی معذور است.

به همین خاطر مراسم همت عالی برای جمع‌آوری دیه یک جوان محکوم به اعدام با همکاری سازندگان فیلم «50 قدم آخر»، دفتر پخش “نسیم صبا” و همچنین پردیس سینمایی قلهک برگزار می شود . در این مراسم عوامل فیلم «پنجاه قدم آخر» و جمعی از هنرمندان ، چهره های مطرح و خیران عزیز حضور خواهند داشت . امیدواریم حضور شما عزیزان باعث تامین مبلغ چندصد میلیونی و یا حداقل باعثِ ایجاد شرایط روحی و روانی‌ای شود که این ماجرای غم‌انگیز پایانی جز مرگ یک جوان دیگر داشته باشد. 

این مراسم روز جمعه 23 خرداد ساعت 17:00 در پردیس سینمایی قلهک به آدرس خیابان شریعتی، خیابان یخچال، جنب پارک موزه آب، طبقه‌ی منفی دو برگزار می‌شود.    http://isna.ir/fa/news/93032111488/نمایش-50-قدم-آخر-به-نفع-جوان-اعدامی

ایسنا: فیلم سینمایی« 50 قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد جمعه 23 خردادماه به نفع یک جوان محکوم به اعدام اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مراسم همت عالی برای جمع‌آوری دیه یک جوان محکوم به اعدام با همکاری سازندگان فیلم «50 قدم آخر»، دفتر پخش “نسیم صبا” و همچنین پردیس سینمایی قلهک، جمعه 23 خردادماه ساعت 17 و 30 دقیقه در پردیس قلهک برگزار می‌شود.

  در این مراسم عوامل فیلم «50 قدم آخر» و جمعی از هنرمندان سینما و خیران حضور خواهند داشت.

 برگزارکنندگان امیدوارند که این مراسم همت عالی نیز بتواند مانند چند مراسم اخیر هنرمندان که به نفع جوانان محکوم به اعدام برگزار شد، مثمرثمر باشد.