بازداشت متهم به آزارجنسی ۵ دانش آموز در شهرستان اهر

۰۳ مهر ۱۴۰۰

خبرگزاری هرانا – معلم متهم به آزار جنسی ۵ دانش آموز در روستای گودل از توابع شهرستان اهر، بازداشت شد. این کودکان که شامل یک دختر و ۴ پسر بودند اظهار کرده‌اند که متهم آنها را برهنه کرده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، معلمی در روستای گودل از توابع شهرستان اهر، که متهم است ۵ دانش آموز را مورد آزار جنسی قرار داده است، بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، روز پنجشنبه ۱ مهرماه پس از به پایان رسیدن ساعت مدرسه ای در روستای گودل از توابع شهرستان اهر، زمانی که دانش آموزان به خانه برگشتند به خانواده های خود اعلام کردند که توسط فردی آشنا به نام ج.الف مورد آزارجنسی قرار گرفته اند. اظهارات کودکان که شامل یک دختر و ۴ پسر بودند حاکی از آن بود که متهم آنها را برهنه کرده است.

متهم در برخورد با خانواده این دانش آموزان که برای پیگیری موضوع مذکور به وی مراجعه کرده بودند، مدعی شد؛ قصد نوازش کودکان را داشته است. اما خانواده ها حرف او را نپذیرفته و بر این باور بودند که نوازش کودکان نیازی به برهنه کردن آنها نداشته است.

خانواده این دانش آموزان بلافاصله شکایت خود را در مراجع قضایی به ثبت رسانده و پرونده در شعبه یکم بازپرسی دادسرای اهر گشوده شد. اما با توجه به اینکه اتهام وارد شده به متهم پرونده در صلاحیت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان آذربایجان شرقی است، به زودی به این مرجع قضایی انتقال خواهد یافت.

گفته می شود متهم در حال حاضر بازداشت شده و تحقیقات در این خصوص در جریان است.

لازم به ذکر است در ادبیات عرفی رسانه های دارای مجوز از کلمه آزار و اذیت برای اشاره به تجاوز و اشکال مختلف آسیب های جنسی استفاده می شود.