۱۰ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان مصدوم شدند

۰۸ مهر  ۱۴۰۰

اصفهان – سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۰ نفر در تصادف زنجیره‌ای بین چهار خودرو در محدوده اتوبان شهید آقابابایی محدوده پل تمدن خبر داد.
عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ویژه ترافیکی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت یک و ۲۴ دقیقه بامداد امروز به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در محدوده اتوبان شهید آقابابایی محدوده پل تمدن و به دنبال برخورد چهار خودروی پژو ۴۰۵، پژو پارس و پراید اتفاق افتاده است، افزود: برای امداد رسانی به این تصادف سه دستگاه آمبولانس اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه در این حادثه ۱۰ نفر شامل سه مرد، دو زن ۳۰ تا ۳۵ ساله و پنج کودک پنج تا ۱۰ ساله مصدوم شدند، ابراز داشت: مصدومان این تصادف زنجیره‌ای به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شدند.

تولد نوزاد عجول در دستان پرسنل اورژانس سمیرم

وی همچنین به تولد نوزاد عجول در دستان نیروهای اورژانس سمیرم اشاره کرد و گفت: این اتفاق نیز ساعت یک و ۲۰ دقیقه امداد امروز به دنبال اعلام به مرکز اورژانس استان اصفهان رخ داده است.

عابدی افزود: مادر ۲۴ ساله سمیرمی نوزاد عجول خود را با همکاری نیروهای اورژانس به دنیا آورد و این کودک برای مراقبتهای تکمیلی به بیمارستان سید الشهدای سمیرم منتقل شد.