مراغه؛ کشف نوزاد رها شده در زباله های بیمارستانی

خبرگزاری هرانا – امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه، یک نوزاد یک ماهه دختر که دی ماه امسال بین زباله های یکی از بیمارستان های شهرستان مراغه پیدا شده بود، به شیرخوارگاه احسان تبریز تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۰، نوزاد یک ماهه که در مورخه ۱۹ دی ماه امسال از بین زباله های بیمارستان شهید بهشتی مراغه پیدا شد به شیرخوارگاه احسان تحویل داده شد.

مدیر عامل شیرخوارگاه احسان تبریز در خصوص جزئیات کشف و‌ تحویل این نوزاد گفت: در مورخه ۱۹ دی ماه امسال تیم مددکاری بیمارستان شهید بهشتی اظهار داشتند که نوزاد در داخل پلاستیک با نماد افق کورورش، درپارچه سبز و بدون لباس و مشخصات که روی کودک با پوشک پوشانده و پلاستیک را گره زده بودند کشف شد.

غلامحسین درمبار با بیان اینکه نوزاد روی ویلچر در جایگاه ویلچرها جنب درب ورودی اورژانس مشاهده شد، افزود: یکی از مسئولین شیفت صبح به فرض زباله بودن نایلون آنرا به بخش امهای زباله انتقال میدهد که در تفکیک زباله متوجه وجود نوزاد میشوند و بلافاصله تحویل بخش نوزادان میگردد.

وی ادامه داد: عملیات احیا توسط پزشک انجام شد سپس به خاطر ورم شکم و استفراغ به بیمارستان کودکان تبریز اعزام شده است.

مدیر عامل شیرخوارگاه احسان تبریز با بیان اینکه در شیرخوارگاه بلافاصله بعد از پذیرش اقدامات لازم در حال انجام است. اعلام کرد: امروز دوشنبه مورخه ۱۱ بهمن ماه این نوزاد رها شده در شیرخوارگاه نور احسان تبریز پذیرش شد که نوزاد به دلیل قدرت بلع کم با گاواش تغذیه می شود و داروی تشنج نیز مصرف می کند.